קינוח אלגנטי לאירועים ומסיבות

מגשי פירות ברעננה, אחת האפשרויות היותר אלגנטיות ומרהיבות באירועים היא קינוחי סושי. אנחנו מדברים על סושי פירות שכבר הפך לעוגן בתפריטי קינוח במלונות יוקרה. מדובר בקינוח מרענן ומיוחד, כזה שהוא שונה ממש לעומת קינוחים מסורתיים של עוגות או פודינג. יש בו הרבה יוקרה והוא משלב יתרונות חשובים כמו למשל ערכים תזונתיים והתאמה לעידן המודרני. חשוב לדעת שיש בקינוח הזה הרבה קסם, יצירתיות והוא יהפוך את תפריט הקינוחים שלכם לכזה שלא הכרתם קודם. אז כיצד עושים את זה, מהיכן מזמינים ומה חשוב לדעת – כל מה שצריך לדעת ריכזנו עבורכם במאמר הבא.

מבחר טעמים
מגשי פירות בהרצליה – טעמים חדשים וניחוחות של שוקולד ופירות מאפיינים את הרול של פירות מתוקים. סושי פירות של קינוחים במלונות למשל מציע לאורחי המלון שילובי טעמים מדליקים כמו למשל רול סושי אלכוהולי עם שוקולד או רול פירות אקזוטיים עם קרם קוקוס אוורירי. אפשר לשלב גם סושי לילדים עם מרשמלו עם סוכריות ג'לי בין חתיכות הסושי, ואפשר להגיש לאורחים שומרי גזרה במיוחד סושי של הדרים עם יוגורט. יש קומבינציות מגוונות להגשה ותמיד כדאי לנסות אפשרויות שונות שעוד לא ניסיתם. אתם יכולים גם להתאים את הרכב הפרי לעונת השנה. כך למשל בעונת החורף להגיש רול סושי פרי חורפיים עם פירות יבשים למשל וסיידר חם ליד, ועבור רול סושי קייצי להגיש עם קוביות גבינה ליד ואבטיח. אפשר לשלב בסושי מבחר של התאמות כמו תותים, או מיקס אגוזים או קרם קוקוס או סויה. אפשר לשלב גם תיבול חזק יותר של אניס למשל, אלכוהול או קינמון. גם הל וגם תבלין הודי הם אפשרות מרעננת והכל כמובן בהתאמה לקהל שלכם.

הגשה מהודרת
מגשי פירות בפתח תקווה – את קינוחי סושי פירות אנו ממליצים להגיש בצורה אסתטית. מקובל מאוד להגיש את רול הסושי עם מגשים צבעוניים או בוהקים ותוכלו גם לבחור בסלסלאות קש להגשה או בפלטות חלקות להגשת סושי עם מטבלים בצד. אפשר גם להגיש את הסושי המתוק הזה באריזות take away או בתוך קופסאות יום הולדת מהודרות. יש כאן הרבה מקום ליצירתיות ודמיון ללא גבולות.

 

הוסף תגובה