קינוח במלונות פאר

מגשי פירות בראשון לציון  – מלונות פאר ומתחמי נופש יוקרתיים מגישים תפריטי אוכל משובחים ויצרתיים. אחת הדרכים לשדרג משמעותית את חוויית האוכל במלון היא באמצעות שילוב של קינוחים יוקרתיים. ואחת האפשרויות הטובות ביותר לעשות זאת היא עם קינוח סושי פירות. מדובר על קינוח במלונות שפשוט עושה את העבודה, הוא נועז בצבעים, הוא בריא והוא מסקרן. אין כמעט מי שלא יחטוף ביס כזה, לא משנה מה אכלתם לפני. סושי מתוק הוא גאוני משום שהוא מתאים לכל מי ששומר כשרות, שומר על הגיזרה או מי ששומר על מזון נטול גלוטן. לכל הקהלים יש אפשרות להנות ממנה מתוקה של סושי פירות, ולא סתם מדובר בקינוח מבוקש מאוד, שזוכה לפופולריות בכל עונות השנה.

עלות הקינוח
קינוחים למלונות פאר מאפשרים לבית המלון לחסוך בעלויות. זאת משום שבית המלון מזמינים קינוחים איכותיים מספק חיצוני עמו הוא מתקשר בהסכם המקנה לו הנחת כמות. הקינוחים יהיו זולים יותר מאשר הכנתם במטבח בית המלון. כך תחסכו גם עלות העסקה של אנשי צוות ותוכלו לקבל מדי יום אספקת קינוחיים טריים. תהנו מקינוחים עבור כנסים ואירועים המתקיימים בבית המלון, ותוכלו לשריין מראש הזמנות של קינוחים מיוחדים. כך למשל הזמנת סושי פירות מהודר או מגשי פירות בניס ציונה מקורמלים. תוכלו גם להזמין רולים סושי פירות טרופיים בחיתוכים גסים ועם קוביות פרי מעל. יש כל כך הרבה אפשרויות ואתם מגוונים את תפריט הקינוחים של בית המלון בקלות.

הזמנת הקינוח
ובכדי לבצע הזמנת קינוחי סושי פירות לבית המלון שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר עם ספק קינוחים אמין, ולתאם מולו את תפריט הקינוחים שלכם לפי כמויות וחומרי גלם, זמני אספקה. תהנו מהנחות משמעויות ביותר, ותוכלו גם לתאם תפריט מיוחד לחגי ישראל ולמועדים נוספים. ניתן בקלות לבצע התאמות ספציפיות בתפריט הקינוחים גם לפי הצרכים הייחודיים של בית המלון. תוכלו למשל להנות ממגשי פירות שלא בעונה, ומאפשרויות של פירות חגיגיים מהונדסים גנטית. תוכלו גם להזמין מגשי פירות בראשון, סושי פירות, גלידת פירות וממרחי פירות – הכל על גבי מגשים מהודרים.

 

הוסף תגובה