קינוח מגשי פירות במלונות

אחת האפשרויות הנוחות ביותר עבור מלונות ובתי הארחה ברחבי הארץ היא להזמין באופן שוטף מגשי פירות מספק קבוע. מגשי פירות במלונות מהווים קינוח ומאכל אטרקטיבי מאוד שמקפיץ כל אירוע ומסיבה. גם כאשר מדובר על ארוחות בוקר במלונות, אלמנט מרכזי בהחלט – מהווים מגשי הפירות דבר נחוץ. על מנת לאפשר לצוות העובדים במלון להתמקד בשירות מקצועי לאורחים ובמטלות החשובות באמת, הרי שניתן להזמין מגשי פירות מספק חיצוני במחירים אטרקטיביים מאוד ובמגוון אפשרויות מבחינת עיצוב, טעם וגודל. תוכלו להתאים את מגשי הפירות שאתם מזמינים לכל עונה בשנה ולכל סוג של אירוע. עבור מלונות בסיסיים ועבור מלונות יוקרתיים מדובר באפשרות מצוינת שאין שניה לה.

תחליף בריא
וכמובן שלא ניתן להתעלם מאחד היתרונות הבולטים של מגשי פירות במלונות והוא היתרון התזונתי. בתי מלון רבים ברחבי הארץ עוברים יותר ויותר להגשה של תפריטים בריאים ומזינים. פירות הם תחליף מצוין על פני קינוחים תעשייתיים ועתירי קלוריות. ניתן לשלב אלמנט קינוח של מגשי פירות על תפריט הקינוחים הקיים במלון, ובכך לגוון את התפריט ולהעשיר אותו. תהנו מתפריט אשר מתאים לקהל יעד מגוון וכזה השומר על הגיזרה.

אספקה מהירה
יתרון חשוב מאוד של שילוב מגשי פירות בכפר סבא במלונות הוא הנוחות והאספקה המהירה. תהנו מדי יום ממגשי פירות טריים ואיכותיים, ותהיה עבורכם זמינות מצוינת לכל אירוע במלון. בין אם מדובר על אירוע מזדמן ולא מתוכנן או על כנס שנתי שתואם כמה חודשים מראש – הרי לכל מטרה יגיעו עבורכם למלון מגשי הפירות כאשר הם במצב אידיאלי לאכילה, מסודרים בקפידה ומעוצבים, מצוננים בטמפרטורה הנכונה. תוכלו לשלב את מגשי הפירות ולהוסיף המון חן ויופי לעיצוב של האירוע ולשולחנות ההגשה, כאשר ניתן בהחלט להזמין מגשים ידידותיים לסביבה מחומרים מתכלים, כולל את הסכו"ם ואת הקיסמים המשמשים לאכלת הפירות וטבילה שלהם במטבלים וסירופים. תוכלו להזמין את המגשים במגוון של גדלים, ובמגוון של חיתוכים עבור קינוחים מסוגים שונים. תהנו מאספקה מהירה ביותר בכל עונות השנה, ומפירות שונים גם כאשר זו לא העונה של פירות אלו.
 

הוסף תגובה