קינוח מושלם לאירועי חברה

באירועים של חברות וארגונים נדרש להתאים את התפריט לקהל רחב של עובדים ולקוחות. לא מדובר במשימה פשוטה ויש כאן הרבה מקום ליצירתיות. אם אתם מחפשים קינוח שפשוט יתאים לכולם, וכזה המאפשר לכם לגוון עם הטעמים בצורה קלה – הנה לפניכם התשובה. כדאי מאוד להזמין את הקינוח הבא לאירוע החברה שלכם, וכך תחסכו לעצמכם הרבה כאב ראש. חשוב מאוד להזמין כמה טעמים מהקינוח ולקחת בחשבון שיאכלו ממנו הרבה, ולכן תזמינו כמות מספקת. על איזה קינוח מדובר, וכיצד מזמינים אותו – כל הפרטים במאמר הבא. רמז קטן: מדובר על קינוח במלונות יוקרה.

על סושי פירות
סושי של פירות הוא קינוח במלונות מבוקש ואהוב. סושי כזה הוא למעשה רול סושי מתוק בו יש מבחר של פירות חתוכים והכל בתוך מלית טעימה מאוד. כמו למשל קרם קוקוס או תוספות של מייפל, אגוזים או שוקולד. הכל מגולל לתוך הרול ונחתך לחתיכות אסתטיות. את הרול ניתן לצפות בסירופ חם או ללוות ביין מתאים או כדור גלידה. יש כאן התאמה מושלמת לכל הקהלים כמו למשל לקהל שומר כשרות, פרווה או טבעוניים. כדאי מאוד לשלב כמה סוגים וטעמים של סושי בשולחנות ההגשה. אם יש ילדים באירוע אפשר בקלות לשלב סושי פירות לילדים על שיפודים שכולל תוספת אפשרית של סוכריות גומי למשל. את הכל ניתן להתאים מבחינת אלרגנים וצרכים נוספים בקלות רבה.

הזמנת סושי פירות
על מנת לבצע הזמנה של סושי פירות לאירוע הקרוב שלכם כל מה שאתם צריכים לעשות הוא הזמנת אונליין קלה. בהזמנה אתם בוחרים את סוגי הפירות, את הכמויות והאם תרצו לבחור במגשים מעוצבים או סטנדרטיים. חשוב לדעת שעבור קינוח במלונות למשל מקובל להגיש את הסושי המתוק על גבי מגשי פירות מהודרים וללוות עם תוספות שונות כמו למשל גלידת פיסטוק או ווניל או יין קינוח תואם מבוסס פירות. אפשר גם להגיש קוקטייל ליד הסושי ואפילו לצפות את רול הסושי עצמו ברוטב חם של שוקולד ואלכוהול. הזמנה של סושי מתוק חשוב לבצע מספיק זמן מראש על מנת להבטיח לעצמכם וודאות מבחינת כמויות ומועד אספקה הסמוך לאירוע שלכם.
 

הוסף תגובה