קיר בריקים – להוסיף גוון מיוחד לעיצוב של המבנה

קיר בריקים – להוסיף גוון מיוחד לעיצוב של המבנה

יותר ויותר אנשים בוחרים בשנים האחרונות ליצור בבית או בעסק שלהם, קיר עם עיצוב בריקים מיוחד. מדובר על סגנון ייחודי, אשר מזכיר במראה שלו קיר לבנים שכל לבנה בו מובלטת, כך שניתן להבחין בה. יש שיטענו שקיר כזה מזכיר לבנות לא צבועות ואחרים יטענו שיש לקיר כזה עיצוב של חומה.

אך האמת היא, קיר בריקים הוא קיר בעל עיצוב ייחודי ומרשים אשר ניתן לצבוע אותו בצבעים שונים ומרשימים, אשר מוסיפים נופך ייחודי למקום. בצורה כזו ניתן לעצב את המבנה באופנים מגוונים, בין אם מדובר בחלל גדול או קטן, בין אם מדובר בשימוש לצורכי עיצוב או לשימוש אחר.

כאמור, אנשים רבים בוחרים להתקין קיר בריקים בבית או בעסק מסיבות שונות, החל מסיבות של עיצוב, שכן קיר כזה יכול להוסיף נופך שונה, במובנים מסוימים הוא מחליף את הצורך לעצב את הקיר באמצעות אלמנטים חיצוניים, וכן הוא יוצר תחושה אחרת במבנה. הרבה פעמים קירות מסוג זה, מעוצבים בסגנון וינטאג', אשר אומנם מספקים עיצוב קלאסי, עיצוב ישן, אך הם משנים באופן מהותי את העיצוב במקום, הרי אם שאר הדברים בחלל החדר ובכלל במבנה הם בעלי אפיונים מודרניים יותר, אז ביחד הם יוצרים שילוב מעניין וייחודי.

אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות לעיצוב של קיר בריקים, למשל, אנחנו יכולים למצוא עיצוב של קיר על פי מאפיינים של צבע, על פי מאפיינים גודל הבריקים, וכן אנחנו יכולים אפילו למצוא מאפיינים של קירות אשר הבריקים בהם בולטים מעט החוצה. במקרים מסוימים אפילו משתמשים באופציה הזאת בשביל לייצר מדפים או אלמנטים אחרים בעזרת אותם בריקים. מדובר על סגנון שמזכיר סרטים או סדרות טלוויזיה, כאשר בריק אחד יוצא מעט מהקיר ובריק אחד נמצא קצת יותר עמוק בקיר, אז אנחנו יכולים לשחק עם זה בצורות שונות.

כיצד יוצרים את הקיר שאנחנו רוצים

בשביל לייצר קיר בריקים איכותי וטוב כפי שאנחנו מצפים, אנחנו צריכים לבחון כמה דברים:

  1. לבחון את הגודל של חלל החדר. יש מצבים בהם קיר כזה יכול לייצר תחושה שמצמצמת את החלל, ולכן חשוב שאנחנו נדע לבנות קיר כזה באופן שיתאים לגודל החדר ולאופן בו אנחנו רוצים להשתמש בו.
  2. לייצר שילוב נכון בין סגנון הקיר לבין הריהוט בחדר ושאר הפריטים בו. אנחנו לא יכולים לייצר קיר שאיננו מותאם לעיצוב הכולל של החדר. לכן אנחנו צריכים לקחת בחשבון מה משתלב בתוכו.
  3. צריכים לקחת בחשבון באיזה צבע אנחנו צובעים את הבריקים השונים וכיצד הצבע משתלב עם הסגנון של החדר.

צריך לציין, ניתן לבנות קיר כזה כשבונים את הבית אך גם אפשר לייצר אותו בשלבים מאוחרים יותר, בין אם זה בנפרד ובין אם זה כשאנחנו משפצים את הבית.

הוסף תגובה