רוצים לדעת מעט מהיתרונות של קיאק פירות לאירועים?

אחד היתרונות הבולט והחשוב של קיאק פירות ממש בדומה ליתרון של מגשי פירות הוא שניתן להתאים אותו בהתאמה אישית לאירוע ניתן להתאים את המיתוג של האירוע לצבעי הקיאק. ניתן לבחור קיאק מעץ או שניתן לבחור קיאק צבעוני בצבעי המיתוג. כמו כן חשוב להדגיש כי בהתאמה אישית ניתן לבחור את סוגי הפירות והעיצובים שיהיו באירוע. ניתן לגלף פירות עם תמונת בעל האירוע למשל באירוע חתונה ניתן לגלף את החתן והכלה וכן עם תאריך החתונה. דבר המוסיף פי כמה וכמה יופי וחן לאירוע.

פירות ססגוניים ומרהיבים הן למגשי פירות והן לקיאק פירות- היתרון הגדול במגשי פירות ובמיוחד בקיאק פירות שהם צבעוניים במיוחד הפירות הם צבעוניים במיוחד ניתן לבחור מגוון רחב של צבעים שונים בהתאם למיתוג האירוע. חברה מקצועית תוכל לסדר היטב את הפירות כך שצבעוניות שלהם תבלוט יותר. אך בניגוד למגשי פירות רגילים שהם אינם ניידים היתרון הגדול ביותר שיש בקיאק פירות הוא שיש לו גלגלים ניתן לנייד אותו ממקום למקום. אז כעת תדמיינו לכם את האורחים שלהם רוקדים או יושבים ואוכלים מעט פירות ממגשי פירות ובנוסף לכל הקינוחים האחרים שאתם תביאו לאירוע. קיאק פירות מפתיע בגודלו ובצבעוניות שלו ובריח הנעים שיש לפירות במיוחד כאשר הם טריים. 
כאמור, חיתוכים מרהיבים של הפירות- מכיוון שקיאק הפירות כולל גם במיוחד פירות רבים על מנת להפתיע את האורחים חשוב מאד כי הפירות יהיו חתוכים בצורה יפה ומקצועית ניתן לחתוך אותם בשלל רב של חיתוכים שונים החל בצורה הטבעית שלהם ועד לחתיכות מעוצבות וייחודיות. בנוסף, היתרון הגדול בקיאק פירות לאירועים שהפירות בו חתוכים לחתיכות קטנות ומתאימים גם לאנשים מבוגרים, או לילדים שאינם יכולים לאכול פירות שלמים. הפירות מגיעים מפולטים חתוכים ורק נשאר לאכול אותם.
קיאק פירות הוא פצצת אנרגיה המעירה את החוגגים במהרה וללא ספק!- הפירות מכילים סוכר פירות שהוא טבעי כאשר מכניסים את קיאק פירות אל רחבת הריקודים יכולים לרקוד היטב ולאכול תוך כדי ולהתעורר מהסוכר בפירות. כמו כן, ניתן לשלב טעמים כמו חמוץ ומתוק מכיוון שישנם מגוון רחב של פירות איכותיים וטעימים בטעמים שונים.
 

הוסף תגובה