רוצים לעצב מטבח ייחודי שכמותו לא נראה עד כה?

אם אתם מחפשים להיות באמת ייחודיים ולקבל מטבח שכמותו לא נראה עד כה, תוכלו לשלב כמה סגנונות כך יחד יצרו לכם תוצאה מושלמת של עיצוב מטבח ייחודי לכם.

מטבחים מודרניים כאמור, אם עד לעת האחרונה כל מי שחפץ במטבח מעוצב ומסוגנן היה חייב להחליט על סגנון עיצוב מסוים למטבח וללכת אתו עד הסוף וללא פשרות מיוחדות. הכוונה שבבחירת סגנון עיצוב המטבח יש ללכת בצורה עקבית עם המאפיינים של הסגנון שבחרתם. בהמשך המאמר נראה לכם כיצד תוכלו  לשלב סגנונות עיצוב למטבח וליצור מטבח שיהיה ייחודי ומרהיב רק לכם. למשל, אם בחרתם בעיצוב מטבח בסגנון כפרי, העיצוב של המטבח שלכם היה בהכרח בסגנון כפרי מובהק, כלומר, ארונות עשויים מעץ מלא או לפחות חלקי, ידיות מעוטרות , גילופים בעץ  שמשווים לו מראה כבד יותר. במטבח בסגנון כפרי בוודאי הייתם רואים מתלים וווי תלייה לכלים מכלים שונים וארונות עם דלתות זכוכית שמיועדים לאחסון כלים שנראים לעיני העוברים והשבים במטבח. כעת
עוד על מטבחים בתל אביב – ניקח את המטבח המודרני כדוגמא נוספת. מטבח מודרני היה עד לא מזמן בהכרח מטבח בעל צבעים בהירים או לפחות נוטים לבהירים, ידיות בעלות צורות מרובעות אך בשום אופן לא מעוגלות. גם הארונות היו מוצבים בקו מקביל לפאנלים של המטבח ללא כל פינות מעוגלות או קווים מעוגלים.
נוכל לסכם כי שילוב סגנונות לעיצוב המטבח הם שעושים את ההבדל. ניתן לראות שהיום הכול השתנה. מטבח אינו חייב להיות בעל סגנון מסוים מובהק אלא יכול לשלב כמה סגנונות בהרמוניה מופלאה. כדי שהשילוב לא ייצור ניגודיות צורמת יש צורך במעצב פנים מוכשר שייטיב לשלב בין העדפות שלכם וטעמכם האישי לבין השילובים המתאימים שיעשו לכם ולנוכחים במטבח שלכם רק טוב בעיניים.
מטבחים בראשון לציון – כיום, תוכלו לעצב מטבח שישמש דוגמה לאחרים. תוכלו לעצב מטבח שיתאפיין בשילובים מדהימים ושיצרו תוצאה מושלמת ומאירת עיניים. עמו כן, תוכלו להפתיע במטבח בו ארונות המטבח יהיו מעוצבים בצורה מעוגלת והארונות התחתונים במטבח בניגודיות מופלאה לארונות המטבח העליונים שמאופיינים בפינות ישרות כמו בכל מטבח מודרני טיפוסי. כך שתקבלו מטבח יוקרתי בשילוב של סגנונות.
 

הוסף תגובה