ריבר תפריט – ליהנות משתייה בריאה ואיכותית

ריבר תפריט – ליהנות משתייה בריאה ואיכותית

אחד השינויים המעניינים שהתרחשו בהרגלי הצריכה שלנו בשנים האחרונות, קרה בתחום האוכל והשתייה. אם בעבר היינו רגילים לאכול הרבה מאוד אוכל ללא ערכים תזונתיים, אוכל פשוט, קל לעשייה ומשביע אך לא בהכרח אוכל בריא, מזין ואיכותי, הרי שעם השנים התחלנו להקפיד יותר ויותר על צריכת מזון בריא, בין אם זה בבית ובין אם זה בחוץ.

המחקרים והעלאת המודעות מצד הרשויות ומצד גורמים אחרים, עשו את שלהם. היום אנחנו מקפידים לאכול הרבה יותר ירקות, לאכול יותר אוכל אורגני, לצרוך פחות אוכל תעשייתי, פחות אוכל שמוגדר ג'אנק פוד, אנחנו מקפידים לשים לב יותר למרכיבים שיש בכל מזון, אנחנו מקפידים לקנות אוכל שאכן יכול לשרת אותנו מבחינה בריאותית, מבחינה פיזית ולא רק בשאלות כמו, האם הוא ישביע אותנו או האם הוא טעים (שאלות חשובות, אך הן אינן היחידות שאמורות להשפיע על הצרכים שלנו).

דוגמא טובה לשינוי שאנחנו חווים, אפשר לראות בתפריטים של מסעדות, בתי קפה ומקומות אחרים. בין אם מדובר על מקומות ששינו את התפריט ומציעים היום הרבה יותר מנות בריאות, בין אם במקום ובין אם לצד מנות אחרות, פחות ביראות, וכן מדובר על מקומות חדשים, מקומות שנפתחו עם השנים והתפריט שלהם מבוסס אך ורק על אוכל בריא.

למשל ניתן למצוא ברשת ריבר תפריט אשר מבוסס על מרכיבים בריאים, טבעיים וטריים. כל מי שנכנס לאחר מסניפי הרשת, בין אם זה בקניונים או בכל מקום אחר, יכול ליהנות מתפריט איכותי שמציע מגוון רחב של משקאות בריאים אשר מבוססים על יוגורטים, פירות טריים, סורבה קפוא וכן משקאות אשר מבוססים על סופר פוד וחלבונים עשירים.

מה אנחנו יכולים למצוא בתפריט של ריבר

אנחנו יכולים למצוא בכל אחד מסניפי ריבר תפריט אשר מכיל ממגוון רחב של משקאות בריאים וכן מעדני יוגורט שונים. הכל כמובן נעשה במקום, על ידי צוות מקצועי שיכול לייעץ ולעזור לנו להחליט מה להזמין, וכן כל המשקאות והמנות מבוססים על חומרי גלם טריים, איכותיים וברמה גבוהה.

מי שרוצה, יכול ליהנות במקום ממשקאות טבעיים סחוטים במקום, מי שרוצה יכול ליהנות ממשקאות שמכילים יוגורט ומגוון פירות, כאמור, אפשר ליהנות ממשקאות סורבה קפואים בשלל טעמים של פירות שונים, כמו כן, אפשר ליהנות ממגוון משקאות קלאסיים בסיסיים וכן משקאות שמשלבים טעמים שונים ויוצרים תחושה מפנקת.

לצד כל אלה, אפשר ליהנות גם ממשקאות עשירים בחלבונים, מדובר על משקאות בריאים מאוד שיכולים להתאים למי שעושה פעילות ספורטיבית ורוצה לצרוך כמות גדולה של חלבונים אחרי האימון, וכן משקאות שמבוססים על סופר פוד, דוגמא אצות ומרכיבים אחרים אשר מכילים מרכיבי מזון בכמויות גבוהות, למשל, ברזל, מינראליים, חלבונים ועוד. משקאות סופר פוד הפכו לדבר החם בעולם של המזון הבריא בזכות העובדה שהם מכילים כמות גדולה של מרכיבים במשקה אחד, טעים וטרי.

 

הוסף תגובה