ריהוט מסין – מה חשוב לדעת?

ריהוט מסין – מה חשוב לדעת?

כאשר מדובר על ריהוט בית חדש, אנו נרצה לרכוש את האיכות הגבוהה ביותר אך נשאף להוצאה הכספית המינימלית. עיצוב פנים באופן טוטאלי לבית אשר שוכנת בו משפחה של ארבע נפשות עלול להגיע לסכומים גבוהים מאוד.

עקב המחירים הגבוהים בשוק הריהוט בארץ, ישנה מגמת עלייה בכל הנוגע ליבוא ריהוט מסין. פעולה זאת מאפשרת למשפחות רבות לייבא רהיטים בחצי המחיר ובכל זאת לא להתפשר על איכות המוצרים. עם זאת, חשוב לציין שבמידה ואין מספיק ידע בתחום או סיוע על ידי גורם מקצועי אתם עלולים לחוות קשיים רציניים שבסופו של דבר גם לא יהיו משתלמים.

יבוא מקצועי מול יוזמה אישית

כאמור, ישנם שני מישורים בהם תוכלו לבחור כאשר מדובר על יבוא מסין לישראל. הראשון, השכרת שירותיה של חברה וותיקה ובעלת ניסיון רב בתחום שתקל על כל התהליך, תלווה אתכם בכל צעד שנעשה ותבטח אתכם במידה ויהיו נזקים לרהיטים או אי עמידה בזמנים. כמובן שבחירה באפשרות זאת תייקר את העלויות אך לפעמים השקעה גדולה יותר עלולה לחסוך הרבה כאבי ראש ובסופו של דבר היא יכולה להיות יותר משתלמת.
יבוא באופן פרטי מסבך קצת את העניינים. אומנם מדובר על דרך בה תוכלו לייבא ריהוט מסין ולחסוך כסף בצורה משמעותית אך כל זה תלוי במידת הסבלנות שלכם, המוטיבציה והפתיחות ללמוד את התרבות הסינית ששונה לחלוטין מהתרבות המערבית. החל מהשפה ועד כדי המיקוח עליכם להיות מודעים להמון פרטים על הדרך בכדי ששום דבר לא יקרוס ויגרום לחוויה שאמורה להיות נעימה ומרגשת לבלתי נסבלת.

איכות שדורשת פיקוח

אומנם בעבר היה ידוע שניתן לרכוש כל מיני סוגים של ריהוט מסין אך לרוב האיכות לא הייתה טובה. הבלאי מיהר ולקוחות רבים אף דיווחו שלפעמים המוצרים היו מגיעים מראש פגומים ולא הייתה אפשרות לבצע החזר או לקבל את כספם בחזרה. כיום המצב שונה, שווקי הריהוט בסין התפתחו בצורה אסטרונומית והאוכלוסייה המקומית הבינה את הפוטנציאל הגלום בקהל הלקוחות האדיר שמגיע. כתוצאה מכך, אנו חוזים בשינוי משמעותי ב10 שנים האחרונות וניתן למצוא מגוון רחב של רהיטים ברמה גבוה מאוד שמשתווים למתחריהם בארצות המערב. כל זה תוך כדי הוצאה כספית זולה משמעותית.
בכל זאת, כמו בכל תחום ישנם אנשים שינסו לנצל את רצונכם ומבוקשכם ולכן רצוי לבצע סקר שוק מקיף ואף להגיע לסין בכדי לראות במו עינכם את הסחורה. בכדי להגיע עם ראש פתוח, נסו לבצע סיור בישראל ובקרו מגוון של חנויות רהיטים שאתם חושבים שיוכלו להתאים לסגנון ביתכם. בצורה כזאת תוכלו לצלם, לשנן ולזכור אילו פריטים יפים ומתאימים בעינכם ותוכלו לבקש הרכבה עצמית.
זכרו, בין אם אתם בוחרים להזמין ריהוט מסין באופן פרטי או על ידי גורם מוסמך, וודאו שאתם מודעים למרבית התהליך והתאזרו בסבלנות רבה. הסוחרים הסיניים אינם אנשים פשוטים להתמודד איתם, אך בעזרת מחקר יסודי תוכלו לרהט את ביתכם כפי שחלמתם ובחצי המחיר.

הוסף תגובה