שירותי ביובית 24/7 לחניונים, מסעדות ולמוסדות שירותי מזון

אינסטלטור בתל אביב או ביובית המכונה גם משאית ואקום, היא רכב כבד המצויד במיכל גדול ובמערכת ואקום עוצמתית. מטרתה של משאית ביוב היא פינוי והובלת שפכים וחומרים אחרים מבורות ספיגה, מכוני טיהור שפכים ומקורות נוספים.

משאיות ביובית מספקות מספר פתרונות אינסטלציה, לרבות ניקוי קווי ביוב- מערכת הוואקום העוצמתית במשאית ביוב יכולה לשמש לניקוי קווי ביוב סתומים וחסומים, לשחרר את זרימת השפכים ולמנוע גיבויים.
שאיבת בורות ספיגה – בורות ספיגה עלולות להתמלא בפסולת מוצקה וחומרים אחרים לאורך זמן, מה שמצריך שאיבה כדי להסיר את ההצטברות ולשמור על תפקוד המערכת כהלכה. משאיות ביוב מצוידות בכלים ובציוד הדרושים לשאיבת בורות ספיגה במהירות וביעילות.
שירות שירותים ניידים- שירותים ניידים ומתקנים דומים אחרים ניתנים לשירות באמצעות משאיות ביוב, מה שמאפשר פינוי פסולת והחזרת אספקה ​​נחוצה.
ניקוי מלכודות שומן – מלכודות שומן משמשות לעתים קרובות במסעדות ובמוסדות שירותי מזון אחרים כדי למנוע כניסת שומן למערכת הביוב. עם הזמן, מלכודות שומן עלולות להיסתם ויש לנקותן. משאיות ביוב יכולות להתמודד עם משימה זו, להסיר את השומן והחומרים האחרים מהמלכודות ולמנוע מהם לגרום לבעיות במערכת הביוב.
פינוי פסולת מסוכנת – יש לטפל בחומרים מסוימים, כגון כימיקלים ופסולת מסוכנת אחרת, בזהירות כדי למנוע פגיעה בסביבה ובבריאות הציבור. משאיות ביוב יכולות להיות מצוידות במיכלים מיוחדים ובמשאבות להובלה בטוחה של חומרים אלו למתקן סילוק מתאים.
כמו כן, ביוב נמוך בחניונים יכול להוות בעיה מרכזית, להוביל לסתימות ולצפיות משאבות שעלולות לגרום לנזק וליצור ריחות לא נעימים. לפניכם סקירה של הגורמים לרמות ביוב נמוכות בחניונים וכמה פתרונות לטיפול בבעיה זו.
גורמים לרמות ביוב נמוכות בחניונים מתחילות מסתימות- עם הזמן, שומן, שמנים וחומרים אחרים עלולים להצטבר בצנרת ולגרום לסתימות, מה שמוביל לרמות ביוב נמוכות בחניונים.
נזקי צנרת- צינורות עלולים להינזק עקב תזוזה של אדמה, קורוזיה וגורמים אחרים, מה שמוביל לדליפות ולרמות ביוב נמוכות.
תקלות משאבה- המשאבות שמעבירות שפכים דרך הצינורות עלולות להיכשל, מה שמוביל לרמות ביוב נמוכות ולצפיפות פוטנציאליות.
כאמור, רמות ביוב נמוכות בחניונים עלולות להיגרם על ידי סתימות, נזקי צנרת וכשלים במשאבות. כדי לטפל בבעיות אלו, הפתרונות כוללים ניקוי ניקוז, תיקון צנרת, תיקון או החלפה של משאבות ותחזוקה שוטפת. על ידי נקיטת צעדים אלו, מנהלי נכסים ואנשי תחזוקה יכולים לשמור על תפקוד החניונים בצורה תקינה ולמנוע סתימות והצפת משאבות. ולכן, מגוון משאיות ביובית ממלאות תפקיד חשוב במתן פתרונות אינסטלציה על ידי פינוי והובלה של שפכים וחומרים אחרים, ניקוי קווי ביוב ובורות ספיגה סתומים, שירות שירותים ניידים, פינוי שומנים ממלכודות שומן והובלת פסולת מסוכנת למתקני פינוי מתאימים.

הוסף תגובה