שירות ההובלות שגם אתם צריכים

דוגמה להובלה קטנה

שירותי הובלות נתפשים כמשהו שצורכים אותו בעיקר במעברי דירות. יחד עם זאת, מעטים שמים לב שישנו שירות הובלות מסוים שכולנו צורכים בתדירות גבוהה למדי – לעתים בלי לשים לכך לב. המדובר בשירותי הובלות קטנות.

הובלות קטנות בישראל

רכשתם מוצר חשמלי כלשהו ואתם זקוקים להובלה? יש צורך להוביל את חדר השינה שזה עתה רכשתם אל ביתכם או שמא אתם מעוניינים להוביל את ארון הבגדים מדירה אל דירה? לא משנה באחריות מיה ההובלה – אם באחריותכם או באחריות ספק המוצר, סביר להניח שאתם זקוקים להובלה קטנה. יתירה מכך, לאחר שתקראו את המדריך שלפניכם, אני מאמין שבפעם הבאה שתזדקקו להובלה קטנה, תדעו כיצד לעשות זאת באופן היעיל ביותר – כזה שיחסוך לכם כסף ויתבצע במהירות ובקלות.

סקירה קצרה של שירותי ההובלות בישראל

במדינת ישראל פועלות מאות חברות הובלה אך בניגוד למה שרבים מאמינים, ישנו שוני מהותי בין החברות השונות. אינני מדבר על פערים מקצועיים ופערי שירות כאלה ואחרים (יש גם כאלה) אני מתכוון לתחומי ההתמחות של המובילים שנגזרים מגודל החברה, רכבי ההובלה והפריסה הגיאוגרפית שלה. היכרות בסיסית עם סוגי החברות שפועלות בישראל יכול לחסוך לכם כסף וזמן בתכנון ההובלה הבאה שלכם. על מנת לשמור את המדריך שלפניכם ממוקד, בחרתי להתייחס לשני תחומים עיקריים שמשמשים את רובנו בחיי היום יום. הובלות של דירות והובלות קטנות.

הובלת דירה

הובלת דירה נחשבת אולי למוכרת מבין סוגי ההובלות מאחר וכולנו עושים בשירות הזה שימוש בעיתוי כזה או אחר בחיים. הובלת דירה מאופיינת בדרך כלל בלוגיסטיקה לא מבוטלת של התארגנות של שבועות לפני מועד המעבר, בחירת חברת הובלות גדולה למדי עם צוות מובילים של לפחות 3-4 אנשי צוות, רכב הובלות גדול (כדוגמת משאית) ומשך עבודה של מספר שעות.

הובלות קטנות

למרות שרבים אינם מבדילים בין הובלת דירה להובלה קטנה, קיים שוני מהותי – כזה שבא לידי ביטוי גם במאפיינים של החברות שמתמחות בכך – הבדלים שכאמור יכולים לחסוך זמן ובעיקר כסף.

שירותי הובלות קטנות כוללים בתוכן הובלות מגוונות – החל מהובלת פריט בודד כדוגמת ארון, מוצר חשמלי לבן וכיוצא בזה ועד להובלת מספר פריטים ואף דירות קטנות כדוגמת דירות סטודנטים.

החברות שמתמחות בהובלות קטנות מאופיינות בדרך כלל בצוותים מצומצמים של שני מובילים, רכב ההובלה אינו גדול ומסורבל ובדרך כלל מדובר בטנדר או ברכב מסחרי קל – כזה שנוח לתפעול במרכזי הערים (חניה, תמרון וכדומה) וזול לאחזקה. הובלות קטנות אינן נמשכות זמן רב ובדרך כלל ניתן לבצע אותן בהתרעה קצרה למדי.

מדוע חשוב להכיר את ההבדלים ואיך זה יכול לתרום לכם?

ידע שווה כוח (וכסף) וכפי שכתבנו קודם לכן, היכולת להגדיר את ההובלה שיש לכם לבצע ואיתור חברת הובלות שמתאימה לכך, יכולה להיות ההבדל בין סחבת מתמשכת בחיפוש אחר מובילים שיסכימו לבצע את ההובלה, שלא לדבר על מחיר מופקע שתדרשו לשלם לבין איתור מובילים מתאימים בלחיצת כפתור.

לדוגמה, נניח שאתם מעוניינים להוביל ארון ושאתם פונים לחברת הובלות דירה. אני מניח שהצעת המחיר שתקבלו (אם בכלל) לא תהיה משתלמת ולא מהסיבה שמישהו מנסה לגנוב אתכם, אלא מאחר שעלויות התפעול הגבוהות של חברת הובלות דירה, שנגזרות מרכב הובלות יקר, צוות עובדים רחב והוצאות נלוות אחרות, פשוט לא יאפשרו לחברה לספק לכם הצעת מחיר משתלמת. היא בדרך כלל לא ערוכה להתמודד עם סוג ההובלות הזה.

לעומת זאת, אם תפנו לחברת הובלות קטנות, סביר להניח שההצעה שתקבלו תהיה משתלמת יותר – החל במחיר ועד לזמינות. צריך להבין, חברה שמתאימה את עצמה להובלות קטנות, תעשה זאת תוך הוצאות תפעוליות נמוכות למדי – בטח בהשוואה לחברה שאינה מתמחה בהובלות קטנות, דבר שיחסוך לכם עשרות אחוזים. מעבר לכך, מאחר שהחברות הללו ידועות ביעילותן, תוכלו ליהנות משירות ההובלה בתוך פרק זמן קצר למדי – לפעמים עוד באותו היום.

אז מה עושים?

בפעם הבאה שאתם צריכים לבצע הובלה, תבצעו אבחון פשוט ותפנו לחברה שמתמחה בסוג ההובלה המבוקש. הדבר יחסוך לכם זמן, כסף ויעזור לכם להבטיח שההובלה תתבצע באופן מקצועי.

המאמר מוגש כשירות לציבור מטעם בקטנה – המתמחה בהשוואת מחירי הובלות קטנות

הוסף תגובה