תפריטי סושי פירות

בשנים האחרונות התווספו אפשרויות מגוונות מאוד בכל תפריטי הקינוחים של מסעדות ובתי מלון בישראל. קינוח במלונות הוא כבר מזמן לא רק עוגת שוקולד או מוס עם סוכר לבן, אלא זמינות כיום מבחר של אפשרויות הרבה יותר בריאות ויצירתיות. כך, אחת האפשריות שמומלץ מאוד לבחון לשלב בתפריט היא של סושי פירות. אנחנו מכירים את הסושי הרגיל מתאים מאוד לטובת ארוחת צהריים או ערב אך יש כאן חידוש מרענן והוא סושי פירות מתוק ונימוח בפה. יש מגוון סוגים של סושי מתוק, רולים בהרכבים שונים וקומבינציות נפלאות שאפשר להכין. הנה לפניכם כל המידע בנושא.

ממה מכינים סושי פירות
כאשר מדובר על קינוח של סושי פירות הרי שזה קינוח שניתן לקבל ממנו אספקה שוטפת לבתי מלון ומסעדות, וניתן גם להכין באופן עצמאי ככל שיש לכם אספקת חומרי גלם איכותית וידע כיצד להכין. הזמנת מגשי פירות כוללת מגוון אפשרויות ותוספות כמו למשל סושי טרופי או סושי הדרים. יש גם סושי פירות אדומים וסושי בטעמי קוקוס עם קרם קוקוס מעל. לכל סושי כזה ניתן לשלב יין פירות או יין קינוח או שייק פירות אורגני. הסושי המתוק מגיע חתוך בפריסה אתסטית על גבי מגש רחב או בהגשה אישית. מגוון הצבעים והתוספות לקינוח הזה הוא אין סופי וכל הזמן ניתן לחדש ולהפתיע.

כיצד מזמינים סושי פירות
הזמנת מגשי סושי פירות לבתי מלון מתאפשרת בקלות עם ספק המתמחה בהכנת סושי כזה. תוכלו להזמין מגוון של טעמים בהזמנה קבועה אחת לשבוע או בתדירות אחרת, ובכמויות הדרושות לבית המלון שלכם. קינוח של סושי פירות מתאים מאוד לאירועי שמחות ואירועים עסקיים המתקיימים במלון, וגם לשילוב בתפריטי הבית של מסעדת המלון וחדר האוכל. הסושי מתאים גם למבוגרים וגם לילדים בהתאם למחית ולמילויים שבו. כל רול של סושי מתוק ניתן להזמין לפי צרכים ספציפיים כמו ללא גרעינים, קוביות קטנות, מרוסק, עם תוספות, רול חום או לבן וגדלים שונים של הרול. יש רול חלבי, יש פרווה ויש טבעוני ולמעשה אתם יכולים ממש להרכיב את מתכון הסושי המתוק שלכם.
 

הוסף תגובה