תפריט מגשי פירות לבתי מלון

תפריט ארוחות הבוקר והקינוחים בבתי מלון בישראל כולל מגוון רחב של פירות העונה, לצד אפשרויות נוספות. מגשי פירות בהרצליה הם למשל אופציה נהדרת לצד מנות נוספות של קינוח או של תפריט הבוקר. לצד סלט הפירות והפנקייק מוגשים פירות טריים וחתוכים, פרוסים בצבעים נועזים. מדובר באפשרות שהיא מאוד בריאה ומזמינה גם כן לקהל האורחים בבית המלון ומתאימה כמאכל לכל הגילאים. מלונות בישראל יכולים להנות מאספקה קבועה של מגשי פירות ופירות טריים לצרכים שונים. כדאי מאוד לבחור ספק לו סחורה טרייה ומובחרת כאשר הפירות משמשים גם לסחיטת מיצים טריים, הכנת שייקים ושימושים נוספים בבר ובמסעדה של המלון. הנה לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא וכמה טיפים שימושיים לצוות המלון.

למה מגשי פירות

מגשי פירות במלונות למעשה סוגרים פינה ואף הרבה יותר מכך. יש להם כמה שימושים, הם חסכוניים בעלויות, הם טעימים ויש להם גם אפשרות התאמה לקהלים רחבים ולכנסים ואירועים המתקיימים במלון מפעם לפעם. מגשי פירות מהודרים למשל יתאימו מאוד כמנת פתיחה או תוספת צדדית בכנס עסקי, וכאשר מדובר על שולחן פובה ארוחת הבוקר הרי שמגש פירות טריים ישתלב היטב והוא מתאים מאוד לחיך הישראלי הים תיכוני. מגשי פירות מובחרים מאפשרים גם להכניס גיוון כאשר לא רק פירות העונה אלא גם שילוב של פירות שהיו בהקפאה ושל פירות יבשים למשל או פירות יער. מגוון הקומבינציות הוא רחב מאוד כפי שניתן להתרשם, וזהו יתרון חשוב מאוד.

קינוחים במלונות

קשה להתעלם מהתרומה החשובה של מגשי פירות ברעננה במלונות לכל קטגוריית הקינוחים. על בסיס הפירות החתוכים ניתן להכין מגוון של קינוחים, וגם לקשט עם הפירות עוגות וקוקטיילים. יש לכך הרבה שימושים ומהסיבה הזו חלק ניכר מבתי המלון בישראל מזמינים פירות חתוכים המוכנים לשימוש, ולחסכון בזמן יקר של צוות עובדי המטבח בבית המלון. מדובר בפתרון נהדר לכל עונות השנה, לתקופות עמוסות במיוחד במלון ולהתאמת התפריט לקהלים שונים ומגוונים כמו למשל עבור שומרי הכשרות, הטבעוניים ולתפריט הילדים עם ההתאמות הדרושות עבורכם בצורה קלה וללא שום בעיה.

 

הוסף תגובה