בקשו מהקופירייטר הצעת מחיר מפורטת

אם זו הפעם הראשונה בה הנכם מעורבים בפרוייקט הדורש קופירייטר, נסו להבין מה בדיוק השרות שלו כולל (פגישה? ראיון טלפוני? תחקיר? כמה גישות יוצגו לבחירה? האם ההצעה כוללת סבב אחד או יותר של הצעות? דמי סקיצות? מתי מסתיימת העבודה שלו וכד'). אל תתביישו לשאול מה שלא ברור לכם. מה שיישאר עמום כעת, עשוי לעלות אח"כ ביוקר.


בנוסף כדאי להתייעץ עם הקופירייטר:
על מנת שקופירייטר יוכל לתת לכם הצעת מחיר ריאלית, עליו לקבל כמה שיותר פרטים. טוב תעשו, באם תכינו מסמך מפורט, המכיל את הפרטים הבאים: שם החברה, מהות החברה, סוג המוצר/שרות, מה נדרש (פרוספקט, אתר, מודעה…), היקף העבודה הנדרשת (הערכה גסה של מספר עמודים, קטגוריות וכד"). באם קשה לכם להעריך בעצמכם במה מדובר, תוכלו להתייעץ עם הקופירייטר בעצמו. יש לו ניסיון רב ובודאי יוכל לקצר לכם את הדרך.


באדיבות יערה הולצמן, המילה האחרונה, כתיבה שיווקית וקופירייטינג

הוסף תגובה