המלצה על חברת הסעות | ארז הסעות

למה בכלל לבחור בחברת הסעות פרטית?

בשנים האחרונות אנו מתחילים לראות כי כוחה של התחבורה הפרטית בדמות אוטובוסים ומיניבוסים, צוברת תאוצה. הסיבות לכך הן רבות ובעיקרן, חוסר היכולת של התחבורה הציבורית בישראל, לתת את המענה האיכותי – אוטובוסים עמוסים לעייפה פעמים רבות, שלא לדבר על כך שאינם איכותיים ברמת האבזור. בנוסף, מדובר על תחבורה ציבורית שאינה בהכרח עומדת בזמנים ומועדים. בעיקר כאשר מרחיקים לכת לאזורי הפריפריה, אנו מתחילים לגלות יותר ויותר ליקויים באיכות התחבורה הציבורית.

מסיבות אלו ואחרות, רבים הם האנשים הפרטיים אשר בוחרים בחברות הסעה פרטיות על מנת שיקבלו את המענה ההולם וימלאו את החלל שמשאירה אחריה המדינה שאמורה לדאוג לכלל אזרחיה. חברות הסעה פרטיות רבות, מציעות מגוון רחב של שירותי הסעה  ממקום למקום, במחירים שונים ובמגוון רחב מאוד של כלי רכב. חלקם מאובזרים יותר וחלקם מאובזרים פחות. מה שכן, ניתן למצוא חברות רבות שמבחינתם איכות האוטובוס הן מבחינת אבזור והן מבחינת בטיחות הן גבוהות מאוד ואף יותר מאלו של התחבורה הציבורית. בכל זאת נשאלת השאלה מדוע לבחור דווקא בחברה פרטית על פני תחבורה ציבורית:

  • זמינות – כאשר בוחרים בחברה פרטית, ניתן להיות סמוך ובטוח כי מדובר בחברה אשר תפעל לטובת הלקוח, בכל זמן שיבחר.
  • איכות – איכות הרכבים היא גבוהה – על מנת לתת את הערך המוסף ללקוח. החברה מבינה כי קיימת תחרותיות גבוהה מאוד בשוק ועל כן היא מנסה להביא את הטופ מבחינתם.
  • שירות – לעומת החברות הציבוריות – כאן החברה והנהגים באים במטרה לתת שירות איכותי ביותר. שכל לקוח ירגיש שאכן היה שווה לקחת את חברת ההסעות הספציפית שבחר.
  • מחירים תחרותיים – כל הנ"ל מעידים על כך שישנה תחרות גבוהה מאוד בשוק. עד כדי כך שהחברות מציעות פעמים רבות מחיר משתלם ותחרותי בכדי לקבל את הלקוח ולקשור ביניהם יחסים עסקיים.
  • נסיעה בחגים ומועדים – יתרון נוסף הוא לאלו שרוצים תחבורה ציבורית בחגים ומועדים. דווקא בימים אלו רבים רוצים לטייל אך אינם יכולים לעשות זאת בשל מחסור בתחבורה ציבורית. לדוגמה תיירים המגיעים לישראל וכדומה – חברות רבות יסכימו להציע את שירותיהם גם בימים אלו.

אני רוצה להמליץ על חברת ההסעות ארז הסעות שלקחנו אותם לאחר שחיפשנו חברה שתעשה שירותי הסעות לאירועים בצפון. התרשמתי לטובה מאוד מאיכות האוטובוסים, הנהגים הטובים והסבלניים שליוו אותנו (שני נהגים היו במידה והנהג יתעייף – התחשבות יפה שלא מוכרת ולא מובנת מאליה). אני אישית קיבלתי שירות מעולה ומחיר טוב מאוד שעזר לי לבחור בארז הסעות.

הוסף תגובה