הכרויות – מה אנחנו צריכים בשביל זה?

הכרויות – מה אנחנו צריכים בשביל זה?

אחת השאלות אשר כנראה לעולם לא תהיה לנו תשובה ברורה, פשוטה וממוקדת עליה היא, מה בדיוק גורם למישהו להתאהב במישהו אחר. או יותר נכון, מה מושך אותנו לאדם מסוים ולא לאדם אחר, ואיך אדם אחר כן נמשך אליו.

זו שאלה שלא מעט אנשים התעסקו בה במשך שנים רבות, כתבו סיפורים, שירים, מחזות, סרטים, עשו מחקרים בנושא, ועדיין לא נמצאה התשובה שתסביר, מה גורם לאדם להתאהב באדם אחר, למה הוא מתאהב בו ולא מישהו אחר, וכל שאלה דומה לכך שקשורה ליחסים שבינו לבינה או בינו לבינו ובינה לבינה.

אתרי הכרויות באינטרנט לא נועדו להתמודד עם השאלה הזאת, אך הם כן באו לעזור לנו למצוא את האחת או את האחד שלנו. הם נועדו לאפשר לנו להכיר כמה שיותר אנשים אשר נראים לנו מעניינים, מיוחדים, מרשימים, בשביל שאנחנו לפנות אליהם ולייצר איתם סוג של קשר, מערכת יחסים אשר אם תצליח לאורך זמן, הרי שאנחנו נוכל להתמסד ולהקים משפחה. סביר להניח שמרבית האנשים שפונים לאתרי הכרויות, זו המטרה שלהם בסופו של דבר, להכיר את האדם איתו הם יקימו משפחה.

השאלה היא, מה אנחנו צריכים בשביל אתר הכרויות ובשביל להכיר את האחד או את האחת שלנו. כמו שאמרנו, אין משוואה חד משמעית לעניין, אין תשובה ברורה לכך. יכול להיות שאנחנו נציין פרטים מסוימים, נציג תמונות, נעלה רשמים שונים על עצמנו, וגורם אחד יתאהב בנו, בעוד שאחר ממש לא יתרשם, יהיה מי שימצא בכל הפרטים שהעלנו דברים חשובים ומעניינים, אחר ישאל את עצמו למה זה רלוונטי והאם זה בכלל אמיתי.

ובכל זאת, מאחר ומדובר באתר הכרויות שאנחנו נרשמנו אליו, חשוב לדעת מה עלינו לציין ומה לא, באיזו מידה לעשות זאת והכי חשוב, חשוב לזכור, מה יכול לעזור לנו ומה פחות.

אז מה יכול לעזור לנו באתר הכרויות

נתחיל מהבסיס, כל הפרטים שאנחנו רושמים, צריכים להיות אמיתיים ומדויקים. אנחנו יכולים אולי לא לציין כל דבר, ולהשאיר משהו לשלב בו אנחנו ניפגש פנים אל פנים עם גברים או נשים מתוך האתר, אך כל מה שאנחנו כן רושמים בכרטיס שלנו, חייב להיות אמיתי ומדויק.

נמשיך בכך שאנחנו לא יכולים להסתפק רק ברישום מילולי, בטקסט, אנחנו צריכים גם לפרסם תמונות שלנו על מנת שהצד השני ידע עם מי אנחנו נפגשים. אין היגיון שלא לשים תמונה, כי אז פשוט אף אחד לא ירצה להיפגש איתנו. מה עוד, שזה יעורר תחושה של חוסר אמינות.
מבחינת הפרטים, אזי חשוב לציין, מי אנחנו, מאיפה, מה ההשכלה, במה אנחנו עובדים, לתאר את עצמנו בקצרה ומה אנחנו מחפשים. מוטב לא לפרט בנקודה זו יותר מדי ולהיות גמיש. מי שמחפש דברים ספציפיים יגלה מהר מאוד, שזה לא קיים.
 

הוסף תגובה