מה אתם יודעים על הטרנד עכשווי הבולט ביותר – סטארטאפים? האם זה רווחי?

מה אתם יודעים על הטרנד עכשווי הבולט ביותר – סטארטאפים? האם זה רווחי?

סטארטאפים – ביקוש למפתחי אפליקציות


אם גם לך יש חלום להיות יזם, להמציא סטארטאפ רווחי או רק לעבוד באחד כזה – קורס פיתוח אפליקציות הוא כרטיס הכניסה שלך. תחום המובייל בהייטק צמא כל הזמן למומחים. מדובר בתחום חדש יחסית, שבו גם סטארטאפים וגם חברות גדולות וותיקות משקיעים משאבים רבים ומגייסים מפתחי אפליקציות צעירים ומוכשרים, ולכן קיימת דרישה גדולה לכוח עבודה זמין ומקצועי. באפשרותך להירשם ללימודי קורס פיתוח אפליקציות באחת ממכללות ההייטק המובילות בארץ, למשל מכללת iNT, ובסיומו תוכל להגשים את חלומך.

איך כדאי להשתלב בענף?

בינינו, אין מישהו שלא מצא את עצמו, בשנים האחרונות, מהרהר ברעיון לפתח אפליקציה ייחודית מעניינת וחדישה שלא חשבו עליה קודם, לשווק אותה לעולם, לעשות משהו טוב ועל הדרך להרוויח לא מעט כסף. אם מוסיפים לכך את הביקוש המתמיד למפתחי אפליקציות בארגוני הייטק ובחברות רבות בארץ ובעולם, אין פלא כי קורס פיתוח אפליקציות הופך ליותר ויותר פופולרי בקרב אנשים רבים. את הקורס ניתן ללמוד במגוון מוסדות לימוד. אולם, לפני שנרשמים ללימודים רצוי לבדוק מהם התכנים הנלמדים בקורס, כאשר ברור שכל מוסד לימודי מציע תוכנית לימודים שונה מהאחרים. יחד עם זאת, חשוב לדעת שקורסJava  גם הכרחי כי שפת תכנות זו מהווה את הבסיס לפיתוח של מרבית האפליקציות. הדרישה הבסיסית היא להכיר אותה כמו גם את השפות הנלוות. בנוסף על כך, מפתח אפליקציות צריך להיות מסוגל להשתלב בתהליך יצירתי קבוצתי, כיוון שרוב האפליקציות מפותחות לאחר מאמץ קבוצתי משותף של צוות פיתוח, הכולל מפתחי האפליקציות כמו גם אנשי קריאייטיב, מעצבים ועוד. האם זה משתלם בסוף? האם יש סיכוי למשכורת טובה ומכובדת? חייבים להבין שבעצם הכל תלוי רק בכם. אם אתה תהיה תותח ותצליח להוכיח את זה גם למעסיק, אז הרווחת. בגדול השמיים הם הגבול, וקריאטיב זו מילת מפתח.

המלצות

בשנים האחרונות, בקרב הציבור בארץ ובעולם חלה עלייה משמעותית בצריכת תוכן ובשימוש במכשירים ניידים. עלייה זו מתבטאת גם בביקוש הולך וגובר למפתחי אפליקציות, כמעט מדי רבעון. הביקוש לעובדים מייצר היענות מצד המועמדים – מפתחים חדשים, לצד כאלה שמעוניינים להיטיב את תנאי העבודה שלהם או למצוא אתגרים חדשים. קורס פיתוח אפליקציות של מכללת iNT  מספק הכרות מעמיקה כמה שניתן עם שפת ה-Java ועם שפות חשובות אחרות והיא מהווה את כרטיס הכניסה שלכם לעולם היזמות והסטארטאפים. כמובן זה רק מדרגה ראשונה בכל התהליך של התבססות במקצוע, אבל זה שלב מאוד חשוב לבניית קריירה. לכן את תגססו! רק קדימה תסתכלו!

הוסף תגובה