אופנה זולה ואיכותית לכל המשפחה

אופנה זולה ואיכותית לכל המשפחה

חווית השופינג היא אחת החוויות הנעימות ביותר, עבור בנות משפחה או חברות הנהנות לעבור יחד בין החנויות השונות, לראות מה התחדש על המדף, לדפדף בין החולצות התלויות וליהנות מרכישת בגדים אופנתיים ומחמיאים.

אופנה לכל המשפחה

החנויות האופנתיות מציעות מגוון גדול מאד של פריטי אופנה לכל הגילאים החל מאופנת ילדים זולה ועד אופנת נשים יקרה מאד. משפחה בת כמה נפשות הזקוקה לבגדים כמוצר בסיסי כיוון שהילדים גדלים במהירות, הבגדים של השנה הקודמת כבר קטנים עליהם וחייבים לרכוש מוצרים חדשים. גם המבוגרים נהנים לחדש מעת לעת את המלתחה בשביל ההרגשה הטובה והנעימה .

איכות הסחורה באופנה זולה

אופנת ילדים או נשים  זולה אינה בהכרח פחות איכותית כיוון שגם היא כמו הסחורה הנמכרת ברשתות האופנה הגדולות מיוצרת ברוב המקרים בסין או במדינות אחרות במזרח. עלות עיצוב וייצור חולצה או מכנסיים בסין עבור חברת אופנה זולה או עבור רשת מובילה, הם די קרובים . מכיוון שבכל מקרה מדובר בסכומים נמוכים במיוחד של ייצור ושילוח ארצה, ההבדלים קיימים אך אינם תהומיים.

פערי המחיר לצרכן בין הרשתות הזולות לרשתות האופנה המובילות

הפערים נובעים מסיבות אחרות לחלוטין. רשתות אופנה זולה ממקמות את החנויות שלהן במרכזי העיר שם השכירות נמוכה יחסית, במיוחד כשמדובר בחנויות גדולות של כמה מאות מטרים מרובעים. או לחילופין במרכזי קניות פתוחים כמו פאוור סנטר שגם שם מחירי דמי השכירות ודמי הניהול הם סבירים. כשההכנסות אינן גדולות הרווחיות נשחקת, משלמים השוכרים עלויות הוגנות שהן אחוזים מהפדיון בלבד. לכן מחיר המוצר נקבע על פי ערך היצור שלו בתוספת עלויות השילוח והעלויות הבסיסיות בארץ ולכן, התשלום הנדרש מהלקוח עבור המוצר המוגמר הוא סביר.
לעומת זאת, רשתות האופנה הגדולות ממקמות חלק גדול מהחנויות שלהן בקניונים הגדולים. עלות הקמת חנות כזו כולל ריהוט ומחשוב היא יקרה ביותר, העלות החודשית של אחזקת חנות כזו הכוללת דמי שכירות ודמי ניהול היא גבוהה מאד ולכן החברות הללו משיתות את העלויות הללו ואת הוצאות המנגנון המנופח שלהן, על כל מוצר כדי שלא יפסידו כספים בהפעלת החנויות.
בסיכומו של התהליך, עלויות הייצור והשילוח הן די קרובות, עלויות התפעול של רשתות האופנה הזולות הן סבירות ואילו העלויות של חברת האופנה המובילות הן גבוהות מאד ומכאן הפערים העצומים בעלות של כל פריט.
מי שקונה אופנת ילדים זולה קונה מוצר ברמת איכות שאינה נופלת מזו של מוצרי הרשתות הגדולות אך משלם עבור המוצר סכום הגיוני שתואם את עלויות יצור המוצר מעבר לים.

הדרך הנכונה לא להיכנס להוצאות מיותרות

מי שחושב קדימה במדינה שבה יוקר המחיה הוא כה גבוה, מבין שגם אם יקנה ביגוד ברשת אופנה זולה, הוא ייהנה ממוצר איכותי שאינו נופל בטיבו מהמתחרים. את ההבדל מרגישים בקופה, כאן משלמים פחות ומצליחים לרכוש הרבה פריטים, דבר שהוא אקוטי במיוחד כשמדובר בילדים הזקוקים לבגדים רבים ליום יום בכל עונה.

הוסף תגובה