מה עדיף יותר לקידום אתר תוכן ארוך או קצר ?

מה עדיף יותר לקידום אתר תוכן ארוך או קצר ?

תוכן איכותי עשיר זה הדבר החשוב ביותר בתהליך קידום אתר נכון, התוכן שונה מכל הפרמטרים שהם שונים ומשתנים עם הזמן למעשה התוכן נשאר לתמיד והוא הפרמטר שתמיד היה ותמיד יהיה ההכי חשוב והכי משפיע על קידום אתר .

למה כן כדאי לבחור בשימוש בתוכן ארוך ואיכותי :

1.חיזוק מוניטין בעיני הגולשים- ללא ספק התוכן הארוך והאיכותי הוכיח את עצמו כמשדר אמון ואיכות לקוראים ואנשים שכותבים תוכן שכזה נחשבים ליותר מקצועיים ולמחזיקי ידע רב ונרחב בתחומם וכך לגרום לפניות של אנשים שיובילו ללקוחות פוטנציאלים חדשים ומשם גדילה בכמות הרווחים של העסק.

2.סיכוי גבוה יותר שאתרים גדולים ואיכותיים יסכימו שתקשרו את האתר שלכם אליהם ואתרים כאלה יקשרו את האתר שלהם אליכם- רוב הפעמים שמפרסמים ומשתפים תוכן של אחרים זה את התוכן הארוך והאיכותי שעונה לשאלות רבות לאנשים רבים ולכן אנשים שנהנו מהקריאה ובאמת קיבלו מענה להמון שאלות לפעמים ישתפו את התוכן שאנשים אחרים וחבריהם יוכלו גם כן ליהנות מקריאת התוכן הזה.

3.הגדלת זמן שהיית הגולשים באתר- זה פרמטר מאד חשוב לקידום אתרים שמעיד לגוגל שהגולש נהנה מהאתר וחווית המשתמש הייתה גדולה ולכן גולש שקורא משהו ארוך זמן רב באופן פעיל מחזק את קידום האתר.

4.מזעור פגיעה מעדכונים שקשורים לתוכן- גוגל למעשה לא כל כך צפויה והיא משנה דברים ומוציאה עדכונים שמשנים הרבה דברים כל כמה זמן ולכן כמה שיהיה יותר תוכן איכותי, רלוונטי ומעניין כך יש סיכוי שהעדכון יפגע באתר פחות אלה עם כן נמצאים באתר עמודים זבל שנוצרים בעקבות שימוש בכלים שונים וצריך להסיר אותם או להוסיף להם תוכן איכותי ורלוונטי לתחום עיסוק האתר שלכם.

5.דבר נוסף בהקשר ל קידום אתרים seo בגוגל – קידום אתרים במנועי חיפוש תנועה גדולה יותר לאתר- כאשר אנשים נכנסים למאמר כלשהו רוב הזמן הם נכנסים בכדי לקבל מענה לשאלה שברשותם וכמה שיותר תוכן כך נענות יותר שאלות של גולשים, כמה שיותר תוכן כך האתר יצבור עם הזמן אמינות וייתפס בעייני קהל הגולשים כאתר מעניין ואיכותי שמשקיע הרבה זמן בכתיבה בכדי לעזור ולענות לשאלות של אנשים.

הוסף תגובה