תהליך קניית ספה נפתחת

ספת אירוח, ספה מיטה או בשמה הידוע ספה נפתחת, זו ספה אשר במצב פתוח משמשת כמיטה ובמצב סוגר משמשת כספת ישיבה, מה שהופך כל חדר שהיא נמצאת בו לחדר דו תכליתי ודו פונקציונאלי. להלן מספר טיפים כאשר מתכוונים לרכוש ספה נפתחת לבית:

מיקום וגודל – דבר ראשון, מאוד חשוב למדוד מראש את החדר והחלל הספציפי בו אמורה להיות מוצבת הספה, וגם את פתח דלת החדר כדי לוודא שהספה תיכנס בדלת ושהיא תהיה במידה המתאימה. בנוגע לזה, צריך לקחת בחשבון את המידות של הספה שרוצים לקנות גם במצב סוגר וגם במצב פתוח, שכן כל המטרה היא שבעת הצורך תוכל לפתוח אותה כך שתשמש כמיטה. כאמור, גם מדידת פתח הדלת זה צעד חשוב מכיוון שאתם רוצים שהספה הנפתחת תיכנס לחדר.

נוחות –  כאשר מתכוונים לרכוש ספה נפתחת, חשוב לנסות ולבדוק אותה כבר בחנות. שבו על המיטה באולם התצוגה של החנות ואל תתביישו לבקש שיפתחו אותה על מנת שתוכלו לנסות אותה גם במצב שכיבה, ולראות האם היא נוחה. חשוב לבחור ספה נפתחת עם מזרן איכותי ונוח. הדבר קריטי עוד יותר אם הספה אמורה לשרת אתכם לעיתים תכופות ואף באופן יומיומי.

מנגנון פתיחה – אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר בוחנים ספות נפתחות הוא מנגנון הפתיחה שלהן. גם בהיבט זה, חשוב לנסות ולפתוח את הספה בעצמכם בחנות בכדי להימנע ממצב שתגלו שקשה מאד לפתוח ולסגור את הספה רק אחרי שתסופק לביתכם.

עיצוב – מעבר לפן הפונקציונלי, חשוב לבחור ספה שתתאים לטעם העיצובי שלכם, מכיוון שספה נפתחת זה רהיט חשוב שתופס את מרכז תשומת הלב בחדר. כדאי להחליט מראש היכן תוצב הספה, ובחרו ספה שתתאים בעיצוב שלה לסגנון הכללי של החדר. כיום ניתן למצוא מגוון של ספות נפתחות מעוצבות שבאות במגוון של צבעים ועיצובים שונים.

לסיכום, ספה נפתחת מהווה פתרון אידיאלי בעיקר בחללים קטנים בהם מרחב מצומצם אותו ברצוננו לנצל בצורה מיטבית. באמצעות ספה נפתחת ניתן לעצב את החדר מבלי ליצור תחושת עומס. כיום בשוק קיימים דגמים רבים של ספות נפתחות מעוצבות, כך שניתן ליהנות מן היתרונות שהן מציעות מבלי לוותר על מראה יוקרתי לחדר. כך, ספה נפתחת יכולה למלא את הצרכים הפרקטיים כמו גם העיצוביים שלנו.

הוסף תגובה