טכניקת ההדפסה על קנבס

טכניקת ההדפסה על קנבס

הצורך בהדפסה על קנבס אומנם קיים רק כמה שנים אך למרות פרק הזמן הקצר יחסית, היא קיבעה את מקומה כהדפסה האיכותית ביותר להנצחת רגעי שיא בטיול, בתמונות משפחתיות ובכל תרחיש שלא רוצים לשכוח.

מה מיוחד בהדפסות על קנבס

הדפסות על קנבס מאפשרות להעביר את הרגע החשוב לתמונה אותנטית שתקרין לצופה בדיוק מה שקרה באותה נקודת זמן. ההדפסה האיכותית והמדויקת מכניסה את הצופה בתמונה לתוך הפריים והוא מרגיש שהוא שם, עם כולם.

העברת הקובץ מהמצלמה להדפסות על קנבס מאפשרת רזולוציות גבוהות ביותר ולכן עם הגדלת התמונה אפשר לראות בבירור כל שביב מידע הקיים על התמונה, שערות שנושבות עם הרוח, חיה המבצעת קפיצה שובבה, פרצופים מחייכים של כולם ואפילו קצה של שן שבקעה לילדה במהלך הטיול.
טיב מעולה של התמונה שצולמה ואיכותה של התמונה על הקנבס יוצרת שילוב של תמונה אמנותית המזכירה מאד תמונות של ציירים יידועי שם המוצגות במוזיאונים השונים. מי שרואה לראשונה את ההדפס על הקנבס לא יודע אם מדובר בתמונה שצוירה או בהדפסה של תמונה שצולמה.

איך לבצע הדפסה על קנבס בצורה איכותית

אפשר להפוך כל תמונה המגיעה בקובץ ממוחשב לתמונה מודפסת באיכות יוצאת דופן. יש לקבל מראש החלטה, מה יהיה גודלה של התמונה על הקיר בהתאם לגודלו הפיזי של המקום המיועד לכך. מותחים את התמונה על מסגרת עץ, מורחים לכה כדי להגן על התמונה ועל איכות צבעיה ותולים אותה. תהליך פשוט וקצר ביותר.

מיקומים מועדפים לתליית התמונות

הדפסות על קנבס מתאימות מאד לתליה בחדרי המגורים, חדר השינה וחדרי הילדים . תמונות משפחתיות, מקומות מעניינים או כל תמונה אחרת. טרנד ההדפסות על קנבס תופס גם את המשרדים ואפשר לראות בכניסה למשרדים ובחדרים שפע של תמונות התואמות את עיצובו של המשרד בשלל נושאים ובספקטרום רחב של צבעים.

הקדמה הטכנולוגית מגיעה גם להדפסות על קנבס

הקדמה מאפשרת לערוך את התמונות וכך לקבל הדפסות על קנבס בעלות אפקטים חדשים, מפתיעים ומגוונים. אפשר לחדד את אפקט הצבעים, להוסיף קולאז' מעניין על גבי הקנבס, לשנות את התמונה לצבעי שחור לבן בלבד ובאפקטים חדשניים רבים נוספים.
גולת הכותרת היא שילוב טכנולוגיית התלת ממד על גבי הקנבס. התמונה הופכת לתמונת תלת ממד בעלת עומק, כמה זוויות ראיה ונראות שונה לחלוטין. תלת הממד הופכת אדם המצולם בתמונה לכמעט אנושי, התחושה היא שהחיה המצולמת עומדת או קופצת ונושמת באמצע הסלון וכל הבית נראה כאילו יצא מסרט איכותי ביותר בסינמה סיטי.

מהפך הקנבס בעולם התמונות

הקנבס יצר מהפכה בתחום התמונות, עם השנים הדרישה להדפסות על קנבס הולכת וגדלה . הלקוחות אינם מסתפקים בתמונה בגדלים ממוצעים אלא הם מזמינים תמונות ענקיות המתנוססות ברחבי הבית תוך שילוב האפקטים החדשים המעניקים תחושה של מוזיאון פרטי בתוך הבית.

הוסף תגובה