סוגי המקררים התעשייתיים לבעלי עסקים

סוגי המקררים התעשייתיים לבעלי עסקים

כאשר מדובר על אדם פרטי, אנו מסתפקים במקרר ביתי. אך בעלי עסקים כדוגמת מכולות, מסעדות, קצביות וחברות תרופות למיניהן ייאלצו להשתמש במקררים עוצמתיים יותר ובעלי נפח גדול יותר בכדי לאחסן כמות גדולה של סחורה בעל עת.

ישנם המון סוגים של מקררים, ואופי המקרר תלוי בצרכיו של בעל העסק וברצון שלו להציג את המוצרים ללקוחותיו. מקרר ויטרינה ישמש מכולות וקצביות, מסעדות יצטרכו מקררים קלאסיים תעשייתיים ואילו ענף החקלאות או התרופות כבר יצטרכו לבנות חדרי קירור מיוחדים שמיועדים לאחסן נפח אדיר של אספקה.

מקרר ויטרינה

משמעות המילה ויטרינה הינה זגוגית אשר עשויה מזכוכית. דלת הזכוכית או מאפשר ללקוחות אשר עוברים לראות את המוצר מוצג לראווה וכך לבחון אותו. מקררים אלה יעילים במיוחד לבתי עסק כגון מכולות וקצביות למיניהן שמעוניינים להציג לראווה שת מגוון המוצרים שלהם או נתחי הבשר המובחרים.
אומנם תפקידו של המקרר כמובן לשמור על טמפרטורה מסוימת עבור המוצרים שמאוחסנים בתוכו, אך במקרה של המקרר ויטרינה ישנה חשיבות עליונה לעיצובו. המקרר חייב להתאים בסגנון העיצוב לשאר חלקי החנות בו הוא נמצא וליחס הגודל שלו לעומת החלל בו הוא ממוקם.

מקרר תעשייתי

גם בקטגוריה זאת ישנם המון סוגים של מקררים. ישנם כאלה שמותאמים למוצרי בשר ואילו אחרים למוצרי חלב או ירקות. המנועים של מקררים אלה בדרך כלל עוצמתיים ועליהם לשמור על קירור אחיד ומדויק בעבור המוצרים שנמצאים בתוכו. בנוסף, קיבולת המקררים האלו היא פי כמה ממקרר ביתי אשר מסוגל להכיל בתוכו 600 ליטר בממוצע, המקרר התעשייתי מסוגל להגיע ל- 5,000 ליטר.

חדרי קירור

עסקים גדולים שמתעסקים בשימור מוצרי חקלאות ותרופות לדוגמא, צריכים נפח אדיר בכדי לספק כל כך הרבה סחור. מדובר על רכישות ענק שמתבצעות ישירות מהספק אל עבר המפיצים ולכן לרוב עסקים מסוג זה בונים חדרי קירור עוצמתיים ביותר שכוללים מנוע חזק, פתחי אוורור מיוחדים, שכבות בידוד ואלומיניום ודלתות מאסיביות לשמירה אולטימטיבית על טמפרטורת החדר.
חדרי הקירור האלה מאפשרים לעסקים הללו לאחסן כמויות אדירות כל עוד הטמפרטורה מדויקת למשך 24 שעות ביממה. בכדי לוודא שאין תקלות, לרוב בחדרים האלו מותקנים מערכות בקרה ופיקוד שבאמצעותן ניתן לשלוט על הטמפרטורה בכל עת דרך אפליקציה בטלפון.

חיסכון באנרגיה

הטכנולוגיה אכן אפשרה לנו למצוא פתרונות קירור יעילים עבור מגוון מוצרים, אך עם זאת כעת אנו מבזבזים המון חשמל ואנרגיה. בזבוז החשמל גורם להתייקרות העלויות הראשוניות והחודשיות ובנוסף ישנה פגיעה באיכות הסביבה.
גם לנושא הזה בימנו יש פתרונות שמסוגלים להקטין את הצריכה, אך הכול מתחיל בבחירה נכונה של הספק אשר ממנו אתם רוכשים את המקרר או בונים את חדר הקירור. לכן, לפני שאתם רוכשים מקרר ויטרינה או כל מקרר תעשייתי אחר, קראו ביקורות באינטרנט וחפשו אחר חברתנו "קירור בני", תגלו מוניטין של עשרות שנים בתחום, צוות מקצועי ומנוסה ושירות אדיב.

הוסף תגובה