שיטת הצילום התרמוגרפי

אינסטלטור בראשון לציון – נזילה בצנרת המים היא דבר לא נוח, לא נעים ומאד מלכלך שעם לא תטפלו בו מיד יוכלו להופיע סימני עובש שמסכנים חיים ובריאות ויכולים בקלות להדביק בן אדם במחלות. בזכות מצלמה תרמו-גרפית אינסטלטור מקצועי ומוחה יודע בקלות לאתר כל נזילה ונזילה באשר היא מעבר לקיר ללא צורך לשבור את הקיר ואפילו לא לגעת בו. צילום תרמו-גרפי נותן לנו את היכולת לצלם נזילות שקשה מאד להבחין בהם, נזילות קטנות מידי או סמויות מן העין גם מאחורי הקיר.

קרני האינפרה אדום שנשלחים מתוך המצלמה התרמו-גרפית ממפים את השטח שנמצא מאחורי הקיר ובאמצעותם אפשר לדעת מה בדיוק מתרחש מאוחרי הקיר בצנרת המים. המצלמה התרמו-גרפית לא רק מאתרת נזילות אלה גם היא מאתרת נזילות פוטנציאליות ובזכותה אפשר לתקן נזילות שעוד לא נוצרות וכך לחסוך הרבה זמן וכסף שייקח בכדי לתקן את הנזילה החדשה שנוצרה. צילום תרמו-גרפי לא יכול להתבצע על ידי כל אדם ולמעשה רק אדם שמוסמך בשימוש באותה מצלמה ידע באמת להגיד היכן בדיוק נמצאת המצלמה ולעיתים עד לרמת הסנטימטר.

אינסטלטור בצומת בלו – על מסך המצלמה התרמו-גרפית מופיעים כל מיני צבעים שונים וכל אחד מעיד על מצב וטמפרטורה שונה ואינסטלטור מומחה ומיומן בשימוש באותה מצלמה תרמו-גרפית ידע בין רגע אחד להצביע היכן בדיוק נמצאת הנזילה אומנם השימוש במצלמה פשוט אך עדיין צריך לדעת איך להשתמש בה וכמובן שאותו בעל מקצוע שמאתר את הנזילה צריך גם לתקן אותה בצורה נכונה ואיכותית הרי מה שווה אדם שמגיע ואומר לנו אוקי הנזילה נמצאת כאן והולך הרי בסופו של דבר אנו עדיין נשארים עם נזילה ולכן חשוב לבחור אינסטלטור מקצועי ומיומן בשימוש במצלמה התרמו-גרפית ובתיקון נזילות כאחד. במידה ונתקלתם בסימן הקטן ביותר לנזילה כמו מים שהופיעו בצורה פתאומית, קיר רטוב או לח, רצפה רטובה או לחה וכל דבר אחר שיכול להצביע על נזילה מיד תזמינו אינסטלטור מקצועי ומיומן באיתור ותיקון נזילות שיגיע לביתכם בזמן הקצר ביותר מעת הקריאה ויאתר ויתקן את הנזילה במהירות ובצורה מקצועית ככל האפשר.

הוסף תגובה