חליפות חתן – החליפה עושה את החתן, אך לא רק היא עושה אותו

חליפות חתן – החליפה עושה את החתן, אך לא רק היא עושה אותו

בסיפור הילדים הישן, למדנו שהבגד לא עושה את האדם אלא האדם עושה את הבגד. עם השנים למדנו גם שיש משמעות רבה לבגדים שאנחנו לובשים, כי הם יוצרים את הרושם הראשוני, הם גורמים לאנשים להסתכל עלינו כך או אחרת. יש מקרים בהם הבגד יגרום להם לחשוב שאנחנו אנשים רציניים, ויש מקרים שהבגד יגרום להם לחשוב אחרת.

כאשר אנחנו מתכוננים לחתונה שלנו, באופן טבעי, אנחנו רוצים שהבגדים שלנו יסמלו אותנו, יאפיינו אותנו בצורה הטובה ביותר, שלא נדבר על זה, שאנחנו רוצים להיראות במיטבנו גם בשביל שהאורחים שלנו יתלהבו מהמראה שלנו וגם בשביל שאנחנו נהיה מתועדים במיטבנו.

זה נכון לגבי גברים שמשקיעים זמן רב בבחירה ורכישה של חליפות חתן ואנחנו יודעים שזה נכון לגבי נשים שלוקחות את הזמן ומשקיעות לא מעט כסף ברכישת שמלת כלה. העניין הוא, כמה שהחליפה תהיה יפה על הגבר, כמה שהיא תתאים לו, כל אחד יודע שהיא לא הדבר היחידי שישפיע על המראה שלו והיא לא הדבר היחידי שיקבע כיצד הוא ייראה ביום החתונה שלו.

לפני שאנחנו נציג תוספות לאותן חליפות חתן, חשוב לזכור, מלבד הסגנון של החליפה והמראה שיהא יוצרת לנו, אנחנו צריכים להקפיד על דברים נוספים כשאנחנו ניגשים לקנות חליפה כזו או אחרת. למשל, היא צריכה להיות נוחה, היא צריכה להיות נעימה, אנחנו צריכים להרגיש שנוח לנו ללבוש אותה, שכן אנחנו אמורים ללבוש אותה במשך מספר שעות. היא צריכה גם להיות בצבעים מתאימים, ומן הסתם, אנחנו צריכים לקנות חליפה שנוכל לשמור אותה גם לשימוש אחרי החתונה.

מה הם התוספות שאנחנו יכולים להוסיף לחליפה

אם אנחנו רוצים להוסיף אלמנטים שונים לחליפה אנחנו יכולים לעשות את זה בלי שום בעיה. לא מדובר בדברים שדורשים שינוי בחליפה עצמה. אך אנחנו כן צריכים לדעת להוסיף אותם באופן שיתאים למראה של החליפה.

למשל, אנחנו צריכים לבחור נעליים. חשוב שהם יתאימו למכנס של החליפה, מבחינת צבע, מבחינת גודל, אך גם חשוב מאוד לבחור נעליים מתאימות לאירוע, נעליים שיהיה לנו נוח לנעול אותן, לצעוד איתן לחופה, בין השולחנות ובכלל, ומן הסתם גם לרקוד איתן.

אנחנו יכולים להוסיף תכשיטים שונים, אם אנחנו עונדים עגיל אנחנו יכולים לקנות עגיל מתאים לחתונה, אנחנו יכולים לענוד שרשרת או צמיד יד. יש הרבה מאוד גברים שבוחרים לענוד שעון (במקרים רבים, זו מתנה שהם מקבלים מההורים שלהם לקראת החתונה).

מרבית הגברים שלובשים חליפות קלאסיות, מסורתיות, נוהגים לשים מטפחת בכיס החליפה, בין אם הם מתכוונים להשתמש בה ובין אם לאו. אפשר למצוא מטפחות בשלל צבעים ובשלל סגנונות.

אלה חלק מהדברים שאפשר להוסיף ביום החתונה ואז החליפה תהיה הגורם המרכזי, הדבר העיקרי, אך לא היחידי שקיבע את המראה שנציג כשנעמוד מתחת לחופה.

 

הוסף תגובה