כך תתכננו את כרטיס הביקור הטוב ביותר שלכם

כך תתכננו את כרטיס הביקור הטוב ביותר שלכם

המרחב הדיגיטלי הפך את השוק העסקי לתחרותי במיוחד, ואין ספק שעל כל לקוח שמחפש שירות או מוצר – יש שפע של מתחרים טובים יותר או פחות. זה לא אמור להלחיץ אתכם, בין אם יש לכם עסק קטן או ארגון גדול ומצליח, אבל זה בהחלט אומר שתצטרכו לנצל את כל הכלים שעומדים לרשותכם כדי להישאר בתמונה ולזכות בקרב על ליבם של הגולשים. איך עושים את זה? מזמינים בניית אתר אינטרנט על פי כל כללי המשחק.

לפני הכל: איזה אתר מתאים לכם?

באופן כללי, בניית אתרים היא מושג רחב למדי. מאחורי צמד המילים הזה מסתתרים אתרים רבים ומגוונים, מאתרי תדמית ועד חנויות מקווונות או אתרי תוכן. רק אתם יודעים מה נכון עבורכם, ואיזה אתר באמת רלוונטי, והאמת היא שמדובר בהחלטה לא מאוד מורכבת. אם יש לכם סל מוצרים (מבגדים ועד צעצועים) חנות מקוונת יכולה להיות אידאלית עבורכם. מי שמציע שירותים (כדוגמת עורך דין או יועץ שיווקי) כנראה יעדיף אתר תדמית. ככל שתגדירו את מה שנכון עבורכם כך תוכלו לתכנן אתר שמתאים לצרכים שלכם, לאופי העסק שלכם ולמטרות העיקריות שהצבתם לעצמכם.

השלב הבא: תכנון מבנה האתר
אחרי שזיהיתם את סוג האתר שלכם, הגיע הזמן לתכנן את המבנה שלו. איך בדיוק ייראה עמוד הבית? אילו עמודי תוכן דרושים לכם? מה יופיע בעמוד האודות – ומה בפרטי ההתקשרות? אתם לא חייבים לעשות את זה לבד, ולמעשה עבודה לצד חברת בניית אתרים היא דרך נהדרת לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם. כך תוכלו לקבל החלטות נכונות, לבנות מפת אתר מדויקת ולפעול בהתאם.

מוכנים? המשיכו אל הפרטים הקטנים
מפת האתר מוכנה ואתם יודעים, לפחות בקווים כלליים, איך ייראה האתר. זה הזמן לצלול קצת יותר לעומק ולהגדיר את עיצוב האתר – מהצבעים או הפונטים ועד לתמונות ולסרטונים. אם יש לכם לוגו או חומרים שיווקיים מוכנים, בהחלט רצוי לשמור על שפה אחידה ככל האפשר. כך הלקוחות שלכם ידעו לזהות אתכם בקלות רבה, והחיבור למותג יהיה פשוט הרבה יותר.

קידום אורגני – וניהול התוכן
לבסוף, וזו אחת הנקודות הקריטיות ביותר – תכנון האתר שלכם צריך לקחת בחשבון גם סוגיות הקשורות לקידום אורגני. גורם מקצועי יעזור לכם להתמקד בביטויי החיפוש המבוקשים ביותר בגוגל ולהתאים את המבנה לדרישות של מנוע החיפוש, כולל שימוש נכון בתגיות או התאמת התצוגה למסכים שונים (כמו מובייל וטאבלט). רק תכנון מדויק מאוד ועבודה נכונה עם גורם מקצועי הם אלה שיאפשרו לכם להפיק את המיטב מהאתר שלכם, ולעשות את זה נכון כבר מהצעד הראשון.
 

הוסף תגובה