בדיקת קורונה פרטית – איך מבצעים אותה?

בדיקת קורונה פרטית – איך מבצעים אותה?

אחת הבדיקות הפופולאריות ביותר בשנת 2020, היא ללא ספק בדיקת קורונה. אם עד לפני שנה, איש לא ידע מה זו קורונה, ואף אחד לא חשב בוודאי שצריך לעשות בדיקה בנושא, הרי שבעקבות המגיפה שתקפה את העולם החל מינואר ובישראל החל ממרץ, הרי שזו הפכה להיות הבדיקה המדוברת ביותר.
בדיקת קורונה מטרתה לזהות האם יש לנו את הווירוס, כלומר האם נדבקנו בו, ובהתאם לכך אם אנחנו צריכים להיות בבידוד ולקבל טיפול רפואי. במידה ואכן נדבקנו במחלה, נצטרך לעבור את הבדיקה עוד מספר פעמים במהלך ואחרי תהליך הטיפול, על מנת לבדוק האם הבראנו ואנחנו יכולים לצאת מהבידוד ולחזור לתפקוד מלא.

יש לנו שתי דרכים לבצע בדיקת קורונה. דרך אחת היא באמצעות קופת חולים. כל קופה פתחה מתחמים בהם חבריה יכולים לבצע בדיקות. דרך אחרת היא באמצעות בדיקת קורונה פרטית.

המשמעות של בדיקת קורונה פרטית היא, כל אחד יכול להזמין תור ולבצע בדיקה כמה שיותר מהר. הבדיקות מבוצעות בעיקר עבור ישראלים שאמורים לנסוע לחו"ל. מאחר ואין מערך מסודר של בדיקות עבור מי שרוצה לצאת מהארץ, הרי שזה הפתרון הטוב ביותר עבורם. שכן אחרת הם לא יוכלו לעלות למטוס ולהיכנס אל ארץ היעד. חשוב לציין, בעקבות הקורונה, מעט מאוד מדינות מתירות לבעלי דרכון ישראלי להיכנס אליהן. כאמור, גם הן מחייבות לבצע בדיקה.
לפני שנסביר מדוע נכון לבצע בדיקה פרטית ולא בדיקה של הקופה, יש לציין, שניתן לבצע בדיקה פרטית תוך 48 שעות, לקבל תוצאות בהקדם, כולל בפורמט בינלאומי (כלומר באנגלית), באופן כזה שיהיה ניתן להציג אותו בארץ היעד ולהיכנס אליה ללא שום בעיה.

מדוע נכון לעשות בדיקה פרטית

ראשית, קופות חולים עושות בדיקות קורונה אך ורק למי שיש לו תסמינים. כלומר, רק אם יש לכם קוצר נשימה, חום, שיעול ותסמינים אחרים, אז תוכלו לבצע את הבדיקה. המשמעות היא, אם אין לכם את אחד התסמינים, הקופה לא תעשה לכם בדיקה ואז לא תוכלו לטוס לחו"ל.
שנית, כאמור, בדיקה פרטית מיועדת למי שמעוניין לטוס לחו"ל. מאחר ואין אופציה אחרת, אז אפשר לומר שאתם מחויבים לעשות בדיקה כזו. צריך לציין, מאחר ובשדות התעופה תצטרכו להציג מידע עדכני, הרי שעליכם לבצע את הבדיקה הכי קרוב למועד הטיסה.
שלישית, בדיקה פרטית כאמור, ניתן לבצע תוך זמן קצר ולקבל את התוצאות בהקדם. אתם יכולים גם להתייעץ עם גורמים מקצועיים, אשר יספקו לכם את כל המידע אודות הבדיקה עמה, אודות התוצאות וההשלכות שלהן.
ארבע, בדיקת פרטית ניתן לבצע בלי הפניה, זאת להבדיל מבדיקה רגילה. לכן כל התהליך גם סביב הבדיקה הוא הרבה יותר מהיר, פשוט ונוח. נמנעת מכם טרחה רבה ואתם יכולים להתארגן לטיסה בצורה רגועה יותר.

הוסף תגובה