חוק ייבוא כלבים והמשמעויות שלו

חוק ייבוא כלבים והמשמעויות שלו

ייבוא כלבים לישראל מוסדר יחד עם ייבוא חיות מחמד אחרות באמצעות תקנות ונהלים. זאת בהעדר חקיקה המסדירה את נושא ייבוא בעלי החיים וחיות מחמד בישראל על כל ההיבטים שלו. בשורות להלן נביא הסבר קצר על התקנות והנהלים השונים והמשמעויות שלהם, ובנוסף, נעסוק בקצרה בנוהל הטסת בעלי חיים לישראל.

תקנות ונהלים בתהליך ייבוא כלבים ובעלי חיים

התקנות בנושא ייבוא בעלי חיים וייבוא כלבים בפרט, מכסות את כלל ההיבטים הנוגעים לנושא. התקנות עוסקות בסוג בעלי החיים שניתן לייבא, בגיל המינימלי שלהם ובאישורים שהיבואן חייב להחזיק בהם על מנת שתאושר כניסתו של בעל החיים לישראל. בנוסף, מפרטות התקנות גם את האופן שבו תתבצע הטסת בעלי חיים לישראל.

על פי התקנות, הגיל המינימלי של בעלי חיים המובאים לישראל צריך להיות ארבעה חודשים. זאת, למעט מקרים חריגים. הטסת בעלי חיים תתבצע בכפוף לשטר מטען שבו יפורטו כל הפרטים הנדרשים על חיית המחמד.

הטסת כלבים ובעלי חיים שלא על פי הנהלים, עלולה לגרום עיכוב בשחרור שלהם, ולעתים סנקציות חמורות יותר כולל המתת החיה, אם עולה חשש לבריאותה ובריאותם של הבאים אתה במגע.

דין הטסת כלבים כדין הטסת מטען, ועם הגיעם ארצה הם ישוחררו במסוף המטענים בלבד.
המקצוענים של terminal4pets אמונים על כלל ההיבטים המקצועיים והחוקיים של הטסת כלבים תוך עמידה בתקנות ושמירה על טובת בעל החיים וטובת הסביבה כאחד. כדאי ליצור קשר כעת ואנו נסייע לך לייבא את חיית המחמד שלך.

הוסף תגובה