איך לבחור שיש לבית

איך לבחור שיש לבית

בחירת שיש היא עניין לא פשוט, מספיק להיכנס לאולם התצוגה כדי להתחיל למרוט שערות. הרבה אנשים נוטים לבחור בסוג הראשון שיתפוס את עיניהם. זאת למרות שבחירת שיש לבית דורשת המן תשומת לב ושיקול דעת.

בחירת שיש היא עניין של כסף רב ולרוב מוצר שיישאר אתכם לתקופה ארוכה מאוד. זה נכון שהוא צריך להתאים למטבח, למקלחת, למדרגות או לכל מקום אחר אך באותה מידה צריך להתאים לטעם האישי שלכם. עוד אספקט שחשוב מאוד להסתכל עליו בבבתים הישראלים הוא הפרקטיות. הבתים בישראל מאוד פעילים ואם תבחרו שיש למטבח שנראה מעולה אך לא פרקטי זאת עשויה להיות בעיה שתתקע אתכם לתקופת זמן ארוכה מאוד ושבזבזתם עליה המון כסף. אותו הסיפור גם לשיש באמבטיה או למדרגות, מקומות שוחקים מאוד.

אולי אני טיפה מגזים, אבל יש לא מעט אנשים ומשפחות שבחרו שיש שלא מתאים להם מבחינה פרקטית ואחרי תקופה קצרה יחסית הבינו שכל ההשקעה שלהם ירדה לטמיון בגלל שריטות, שחיקה, סימנים וכתמים במשטח שלהם שכאמור פשוט לא התאים להם ולדרישותיהם.

בחירת שיש לבית צריכה להיות תהליך מושכל ורציני, בלי להתבלבל או להילחץ. היא צריכה להתאים לאישיות ולטעם האישי וכמובן להתאים לתקציב. אך היא חייבת גם להתאים לדרישות ולרצונות שלכם מהשיש ומהמיקום שלו בבית.

שיש לבית הוא פריט עיצובי לכל דבר ולכן יש בימינו המון סוגים וגוונים. יש שיש גרניט וגרניט פורצלן טבעיים וכמובן דקטון ואבן קיסר המלאכותיים שעשויים לעבוד טוב יותר כריצוף חוץ. כולם מגיעים בעשרות עד מאות גוונים וטקסטורות ומבחר רחב מאוד.

מומלץ להשקיע זמן רב ולבדוק לעומק כל אופציה.

הוסף תגובה