הוספיס לחולי סרטן – הדרך הבטוחה לאושר

הוספיס לחולי סרטן – הדרך הבטוחה לאושר

על אף התמיכה החיובית של משפחתו של החולה בסרטן ועל אף מאמצי עבודתו של הרופא המטפל בחולה, לעתים הטיפולים במחלה זו אינם עובדים יותר והתרופות כבר לא עוזרות לחולה. בסיטואציות כאלו הזכות הכי חשובה הנה טיפול הוספיס לחולי סרטן. טיפול הוספיס לחולי סרטן מעניק עבור חולי הסרטן טיפול מעניק ונתמך על ידי כל האנשים והדברים שהם מבכרים.

מה השירותים אשר אותם מעניק הוספיס לחולי סרטן?

* שרן – הוספיס בית יעניק לחולי הסרט עזרה באופן הרוחני – מחלת הסרטן עשויה למלא ברגשות קשים את החולים בה תהיות רוחניות. להוספיס יש את כל הידע ואת כל הכלים על מנת שיוכלו לעזור לחולים אלה מן ההיבט הרוחני ומן ההיבט הרגשי.

* טיפול אשר מתואם בכל ההיבטים – תכנית הטיפול בהוספיס מבוצעת עם הרופא של המטופל. במהלכן של הפגישות אשר נערכות מדי שבוע, בוחן הצוות את המצב הנפשי והגופני של חולה הסרטן. כמו כן מעניק ההוספיס את כל הציוד הרפואי ואף את תרופות אשר קשורות למטופל, על מנת לדאוג לכל צרכיהם של המטופלים.

* טיפולים בכאבים של חולי הסרטן – מטרתו של ההוספיס לוודא כי החולים אשר נמצאים במצב סופני הנם נטולי כאבים ויכולים ליהנות מצו השעה. ברגע שהתסמינים שלהם מחמירים, יש באפשרותם לקבל טיפול תומך עד שהתסמינים הללו שבים להיות בשליטה.

כיצד עשוי ההוספיס לסייע בידי חולי הסרטן?
על פי מחקרים נמצא, כי מטופלים אשר לקו במחלת הסרטן ועושי שימוש בשירותי ההוספיס – איכות החיים שלהם הרבה יותר גבוהה מאשר חולי סרטן שאינם משתמשים בשירותי ההוספיס. חברי הצוות של ההוספיס בוחן את התקדמות המחלה אצל המטופלים מן ההיבט של החולה ושל המטפלים בו. צוות ההוספיס כולל מומחה של שכול, רופא, מתנדב, אחות, עובדת סוציאלית וכן עוזר.

כמחצית ממבקשי השירות של ההוספיס נמצאים בשלב סופני של מחלת הסרטן. מנחמת העובדה כי הם לא נמצאים לבד במחלה שלהם. החולים מקבלים למעשה טיפולים בהקשר לבעיות המסוימות שלהם וכראוי למה שהנם מעוניינים או שהנם לא מעוניינים לקבל.

 

הוסף תגובה