חימום מים בגז – סוף ההמתנה לבוילר

למצוא אנשים שלא אוהבים את החורף זו משימה די קלה. רובנו מעדיפים את הקיץ ולמרות החמסין שמציק ומעיק לנו בכל יום אנחנו מעדיפים את העונה החמה ולא את החורף בו הגשם לא מפסיק להמטיר עלינו וכל דבר קשה יותר לעשייה כשקר. אחד הדברים הכי בלתי נסבלים בחורף היא המקלחת. עוד שבקיץ אנחנו אוהבים להתקלח וכשהגיע הרגע להתקלח אנחנו יכולים למצוא את עצמנו בריגושים לא פרופורציונליים, מקלחת בחורף הופכת לסיוט בעיקר בגלל ההמתנה הארוכה לבוילר במידה ושכחנו להדליק אותו. בשנת 2017 כדאי שתדעו שאין צורך להמתין יותר לבוילר ויש פתרונות הרבה יותר טובים.

מהו חימום מים בגז?

חימום מים בגז היא שיטה מהירה ויעילה לחימום המים במקלחת או לכל שימוש אחר. בעוד דוד השמש שלנו לא מצליח לקלוט מספיק שמש כדי לחמם את המים בחודשי החורף חימום מים חשמלי לא רק שיעלה הרבה כסף אלא ייקח זמן רב. חימום מים על ידי מבער שמוצת בגז יהיה פתרון מהיר הרבה יותר: מעל לטוש המקלחת שלכם יהיה מכשיר קטן. מכשיר הזה המים הקרים עוברים אך לפני שהם מגיעים אליכם הם מחוממים על ידי מבער שמוצת באופן חשמלי ומוזן על ידי הגז.  חימום כזה אפשר לראות באכסניות רבות ובמקומות קרים ביותר שם אי אפשר להדליק את הבוילר כל הזמן.

מה היתרונות של חימום מים בגז?

  • חימום מים בגז הוא פתרון מהיר ומשתלם. שלא כמו הדלקת הדוד החשמלי, חימום מים על ידי גז מתבצע בזה הרגע. פעמים רבות קורה לנו שאנחנו בדרכנו הביתה רוצים להתקלח וללכת לישון אך אין מי שידליק לנו בוילר ועדיין בית חכם הוא לא נחלת הכלל. במצבים כאלו חימום בגז יהיה חימום יעיל ביותר ולא תצטרכו להמתין אפילו דקה. איכות החיים שלכם תשתפר משמעותית וזו סיבה מספיק מוצדקת שלבדה תגרום לכם להתקין מיד את המערכת הזו.

     

  • חימום מים בגז חסכונית יותר לטווח הארוך. אמנם התקנה שלה יקרה יותר מאשר התקנה של דוד שמש אך בסופו של דבר לשימוש ארוך טווח אתם יוצאים מורווחים.. בעוד הפעלה של דוד שמש למשפחה שלמה יכולה לעלות כמה שקלים בכל יום מה שבשנים יצטבר לכם לסכום לא מבוטל, חימום על ידי גז זולה הרבה יותר ויחד עם הנוחות והמהירות שבמקלחת חמה אתם יוצאים מורווחים מכל הכיוונים.

אחד היתרונות הבולטים ביותר: המים לא נגמרים

אחד היתרונות הכי חשובים שיש בחימום מים בגז הוא שהמים לא ייגמרו. עד שהמים במדינה לא ייגמרו אתם תוכלו ליהנות ממקלחת חמה כמה שרק תרצו. גם אם הבוילר שלכם דלק שעה שלמה ויש לכם מים חמים למקלחת נעימה, אם תרצו להאריך את המקלחת מעט ולהתפנק עוד טיפה המים שלכם יתחיל ולהיות קרים. הריבים בבית עלזה שלא השאירו לכם מים חמים ייפסקו ברגע שיהיה לכם מערכת שמחממת את המים בגז. המים בדוד השמש יכולים להיגמר והמים שמחוממים על ידי גז וכך אין לכם הגבלת זמן למים החמים.

חברה אחראית ומוסמכת להתקנה בטיחותית

אנשים רבים נזהרים מהתקנה של מערכת חימום מים בגז בביתם בגלל שהם מפחדים. תאונות תמיד קורות ואם תשימו לב היכן קורות התאונות ובאלו נסיבות תגלו שמערכת חימום בגז בטוחה מאוד הרבה יותר משאר המערכות שאתם משתמשים בהם ביום יום כמו הכביש, מערכת גז בישול ועוד. אם אתם רוצים התקנה בטיחותית ושימוש בטוח חשוב להתקין את המערכת בעזרת חברה ראויה בעלת המלצות וכל הרישיונות המתאימים.

הוסף תגובה