ים של דמעות – טיפים להתמודדות עם משקפיים בחוף הים!

ים של דמעות – טיפים להתמודדות עם משקפיים בחוף הים!

ימי הקיץ החמים, כבר מוציאים אותנו מהבית ומשם אל מגוון החופים המדהימים שפזורים בכל מדינת ישראל. בילוי בים, מקנה הזדמנות לשחות בכיף במים צלולים, להשתזף על החוף, לשחק במטקות, וליהנות מיום של כיף עם החברים ועם בני המשפחה.

אבל כיצד מתמודדים חובשי המשקפיים ביום רטוב שכזה? הנה כמה טיפים להתמודדות נכונה:

חול על העדשות, רטיבות שחוסמת את שדה הראייה, ראות מטושטשת, בעיה בכניסה אל המים – כולם נחלתם של אנשים קצרי ראייה. הבשורות הטובות הן, כי אפשר להגיע לים גם אם אתם זקוקים למשקפיים, וזאת תוך מתן תשומת לב לפרטים ולמוצרים שיכולים לסייע לכם.

אז איך מתמודדים עם משקפיים בחוף הים?

מי שאינו רואה טוב וזקוק למשקפיים שלו בכל עת, יוכל לפעול במספר דרכים, בזמן שהוא מתמודד עם קושי להתנהל בים עם עדשות רטובות:

בחירת משקפי שמש אופטיים – כדי ליהנות בים מבלי להחליף בין משקפיים אופטיים למשקפי שמש, רצוי לבחור משקפי שמש אופטיים. את הפריט מספקות רשתות אופטיקה המייצרות עדשות אופטיות, המשלבות בין עדשה כהה ומתאימה עבור סינון קרינה והגנה מקרני השמש, לבין עדשת ראייה. בזמן הרכישה, שימו לב כי אתם בוחרים בדגם המתאים עבור משקפי שמש אופטיים.

בחירת מותג ספורטיבי – נסו בבחירת משקפי ראייה לבחור מוצר ספורטיבי שמתאים לשימוש בחוף. חנויות ורשתות האופטיקה יציעו מספר אלטרנטיביות מתאימות עבור בילוי בים, תוך בחירת משקפיים להם מסגרות נוקשות, עמידות במים וחזקות.

שימוש בעדשות  – מי שרוצה להניח למשקפיים וליהנות מיום ים כיפי ללא עכבות, יוכל לבחור עדשות מגע יומיות איכותיות. זה נכון, מרבית האופטיקאים ימליצו לא להשתמש בעדשות במים, אבל במידה ומדובר במוצר איכותי: תוכלו לעשות בו שימוש חד פעמי על החוף. 

ניקוי תכוף של העדשות – במידה ואתם מוצאים עצמכם משתמשים במשקפי ראיה בחוף הים, בחרו אביזרי ניקוי, כמו: מגבונים מיוחדים, ספריי לעדשות ונרתיק תואם. בכך תוכלו לנקות את העדשות באופן תכוף.

לסיכום, אם אתם קצרי ראייה, אין זה אומר כי אתם לא יכולים לבלות על חוף הים. באמצעות עדשות איכות, עדשות מגע ושאר מוצרים – תוכלו ליהנות מפעילות ימית מלאה, כאחד האדם.

 

הוסף תגובה