מהו התפקיד של עורך דין פלילי?

מהו התפקיד של עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי הוא עורך דין שמייצג נאשמים וחשודים בעבירות על חוק העונשין. עורך דין זה מיצג בכל הקשור לפלילים, תחום זה כולל חשדות בעבור עבירות כמו אונס, רצח, הריגה, גניבה, פריצה וכדומה.

המדינה, המיוצגת על ידי הפרקליטות או המשטרה, פותחת בהליך פלילי כאשר נעשתה עבירה פלילית, שנחקרת על ידי רשויות החוק במדינה, ומנסה להרשיע את הנאשם בעבירה זו. עורך דין פלילי אחראי על ייצוג נאשמים במהלך חקירות ובבית המשפט, הוא עוסק בהליך ביטול כתבי אישום, עיכוב הליכים, מחיקת רישומים פליליים, הכנה לקראת חקירה משטרתית, למצות את זכויות הלקוח ועוד. בנאמנות, במסירות ובנחישות, תוך מיצוי כל אפשרות חוקית לקידום האינטרסים של לקוחותיו.

הטיפול של עורך דין פלילי צריך להיות מקצועי, אישי ודיסקרטי כדי לשמור על שמם הטוב של הלקוחות והמשך התנהלות חייהם ועתידם האישי, המשפחתי והמקצועי, ללא החשיבות של חומרת העבירה הפלילית בה חשודים נאשמים.

משרד עורכי דין פלילי עומד לרשות הלקוחות בכל שעות היממה, עורך הדין צריך ללוות את לקוחותיו בכל מקרה שיכול להיות קשור בצורה כזו או אחרת להאשמותיו. הזכות להתייעץ עם עורך דין פלילי ולשכור את שרותיו היא זכות יסוד העומדת לכל אדם שנעצר או נלקח לחקירה במשטרה, חשוב מאד לנצל זכות זו שנקבעה בחוק, העורך דין צריך לבחור על פי ותק, ניסיון בתחום המשפט הפלילי וחוג לקוחות מרוצים וזכאים כמובן.

במקרה בו מוזמנים לחקירה או נעצרים על עבירה כדאי לקבל ייצוג משפטי על ידי עורך דין פלילי. הייצוג חשוב וקריטי משום שהוא קובע בעצם את כיוון החקירה, מונע חקירות בעייתיות ומגן על זכויות הנאשמים לכל אורך הדרך.

חשוב לזכור כי עצתו של עורך דין פלילי יכולה להיות מועילה במיוחד בתחילתה של חקירה כי היא משנה את כל התמונה לקראת משפט אם יתקיים. ייעוץ וטיפול ראשוני נכון, ועמידה על זכויות הנאשם במהלך החקירה ובמהלך ניהול המשפט נגדו וידיעת תחבולות ופעולות חקירה שונות של המשטרה, יכולה לשנות ולהביא להצלחה, ללא ייעוץ התוצאה יכולה להיות חמורה והרת אסון.  עורכי דין יוכלו להביא לשחרור, אי העמדה לדין, גזר דין ללא הרשעה או זיכוי מוחלט.

הוסף תגובה