מה עושים באירוע עסקי

מה עושים באירוע עסקי

אירוע עסקי הוא עניין חשוב ומרכזי לכל עסק, לא משנה הגודל או האירוע אותו חוגגים. אבל בכל אירוע שמפיקים עולה אותה השאלה- מה עושים באירוע?

אמנם אין שום דבר רע במפגש בין עמיתים לעבודה וידידים של העסק, את זה אפשר לעשות בזמן העבודה ואין צורך באירוע בשביל זה. אבל אם כבר מחליטים על אירוע עסקי במרכז כנסים, אז מומלץ להוסיף ערך מוסף.

נאומים באירוע עסקי

נאומים הם חלק בלתי נפרד מכל אירוע עסקי, זאת סוג של מסורת רבת שנים שקשה לעסקים לוותר עליה. אז מי ינאם? המנכ"ל, הסמנכ"ל, הבעלים או אפילו מנהל זוטר. כל עוד יש לו מה להגיד, הוא יכול לנאום. רק חשוב לוודא שיהיו מעניינים, עדיף תמציתיים ועם לא הרבה נתונים סטיסטיים שיבלבלו וישעממו את הקהל. אך למרות כל הסייגים האלו מומלץ ל"דעת את הקהל" של האירוע. אם מדובר באירוע של רואי חשבון לדוגמה, אולי מספרים ונתונים הם בעיה גדולה במיוחד ומומלץ להשתמש בהם, לצד עזרים גרפיים (מצגות, טבלאות וכו').

הרצאות באירוע עסקי

הרצאות של אנשי מפתח מחוץ לחברה או מתוך החברה, נותנות לאירוע העסקי שלכם ערך מוסף למי שמגיע לאירוע. אין חשיבות רבה לסוג ההרצאה, כל עוד מדובר בנושא מעניין וקשור לעסק ולאירוע. כמו בסעיף הקודם מומלץ "לדעת את הקהל" ולא להביא הרצאה שלא מתאימה לקהל שלנו באירוע ולשעמם את כולם.

סדנאות באירוע עסקי

סדנאות הפכו בשנים האחרונות לדבר החם ביותר באירועים עסקיים, הן בכל מקום ותורמות מאוד לכיף ולשיתוף הקהל באירוע. גם פה יש להפעיל שיקול דעת בבחירת הסדנה ולא להביא סדנה שאינה מתאימה לקהל שלנו.

מופעים באירוע עסקי

מופע של זמר מוכר, קומיקאי קורע מצחוק או אפילו מנטליסט שיפתיע את הקהל. יש מגוון רחב מאוד של מופעים שיתנו ערך מוסף לכל אירוע עסקי.

אם אתם באמת רוצים האירוע שלכם יהיה שווה להגעה ושימשיכו לדבר עליו גם הרבה אחריו. מומלץ לקחת את אחד הסעיפים או את כולם ולהוסיף להפקת הכנסים שלכם.

הוסף תגובה