מה צריך לדעת על חבילות שי לחג ועל הכנת מארזים מתוקים לחגים?

מה צריך לדעת על חבילות שי לחג ועל הכנת מארזים מתוקים לחגים?

לא כל מארזי השוקולד נולדו שווים. ישנם מארזים מתוקים סטנדרטיים, שלמען האמת, לכולם כבר די נמאס מהם, וישנם מארזים מפנקים, עשירים ומיוחדים שמעלים חיוך על כל רואיהם. אז איך יוצרים מארז מתנה לחגים שכזה? הנה מספר טיפים מהמומחים של רשת טסה שוקולד:

מארזים מתוקים שווים במיוחד

* בחרו סגנון על פי העדפות המקבלים, ולא על פי ההעדפות שלכם. אם המקבלים המיועדים של חבילת השי לחג אוהבים סגנון כפרי ולא היי-טקיסטי, אל תבחרו במארז מתוק בקופסת מתכת וצבעי שחור-לבן-אפור, אלא בסלסלת קש עם מוצרים הולמים כגון ממתקים אורגניים, ממתקים טבעיים מבוססי דבש, תמרים או חלבה, וכד'.

* בחרו מוצרים איכותיים במיוחד, ורצוי כאלה שלא ניתן למצוא בכל סופרמרקט. ממתקים מיובאים יוקרתיים ישמחו כל מי שעתיד לזכות במארז המתוק שהכנתם. לא כל השוקולדים נולדו שווים – בחרו שוקולדים עם אחוז גבוה של מוצקי קקאו, ממתקים המיוצרים על ידי מיטב החברות העולמיות, ולא ממתקים ללא “אבא ואמא” שאין לכם מושג מה יש בהם ומי ייצר אותם.

* נסו לברר מה מקבלי המארז אוהבים, והתאימו את הפריטים שבחבילת השי על פי טעמם. למשל, אם הם אוהבים יינות, הוסיפו בקבוק יין טוב. אם אינם אוהבים שוקולד לבן, אל תכניסו אותו לחבילת השי שלכם.

* בתחום מארזי שי לחגים הגודל *כן* קובע. התאימו את גודל חבילת השי שלכם למידת הקרבה שלכם למקבלים. אם מדובר על יחסי עבודה בלבד, אפשר בהחלט להסתפק בחבילת שי צנועה וסמלית. אך אם מדובר במשפחה מקרבה ראשונה או חברים טובים, אל תתקמצנו והשקיעו במארז גדול ומרשים שיביע את מידת האהבה שאתם רוחשים למקבלים. אל תשכחו – מארזים מתוקים מטרתם לשמח, וכל המרבה – הרי זה משובח.

* תמיד(!) הוסיפו כרטיס ברכה אישי עם מילים חמות למקבלים. הדבר מראה על השקעה אמיתית של מחשבה ואהבה, מחמם את הלב והופך מנהג כמעט אוטומטי למעשה עם רגש אותנטי ואמיתי.

חגים שמחים ושנה טובה!

הוסף תגובה