רוני חיון- משכנתא לעתיד רווחי

בשנים האחרונות שהצדק החברתי מאחר לבוא, צעירים רבים חוששים מהאופציה של קניית דירה. בעודם רווקים העובדים כשכירים, השכירות החודשים חונקת אך הם יודעים כיצד להסתדר ואיך לעבור את החודש. ברגע שמתחתנים והילד הראשון בא לעולם, רק אז מבינים שהשכירות הזו מובילה להוצאה כספית שלא מניבה רווחים פיננסים או נכסים לעתיד. ברגע שהזוג הצעיר מגיע למסקנה שהכסף שלו נזרק ולא נעשתה שום תועלת עתידית עם הכסף של שכר הדירה אלא אך ורק תועלת לזמן הווה, הוא מחליט לקחת ייעוץ משכנתא ולקנות בית.

בית קבוע

רוני חיון– נכון, קניית בית יכולה להתפרש כמעשה מטורף לזוג ללא נכסים וללא הון עצמי, אך אין פיתרון הולם יותר מזה. כשזוג נחוש בדעתו להקים משפחה וליצור לילדים סביבה הולמת ובית חם שלא מצריך מעבר לסביבה חדשה בכל שנה. הדרך הברורה והטובה ביותר היא לקחת משכנתא וליצור לילדים סביבה קבועה ובטוחה יותר מבית שכור. יש הבדל בין בית למשפחה לבין למשל חנות פרחים הרצליה שעושה משלוחי פרחים. החנות יכולה לשלם שכירות מאחר והיא מכניסה כספים לעסק בכל חודש שמטרתם לכסות את ההוצאות וברגע שהעסק יפסיק להניב רווחים, בעל העסק יוכל לעצור את השכירות ולעבור למיקום אחר שאולי יביא לו יותר לקוחות. בית עם משפחה הרבה יותר קשה להעביר מאחר ולא רק מדובר בבית עצמו אלא בסביבה. כשילד מכיר את הסביבה שלו הוא מרגיש הרבה יותר בטוח, ברגע שמשנים לו את הנוף הוא מרגיש חלש יותר. להעביר ילד כל שנה או שנתיים לסביבה אחרת לא מוכרת זה חטא.

משכנתא לכל החיים

כיום בכדי לקחת משכנתא עדיף להתייעץ עם גוף שעוסק יום יום בנושא זה שיעזור לכם להבין מה המשכנתא הטובה ביותר עבורכם והמשתלמת. מלבד הבנקים, גם חברות הביטוח נותנות משכנתא ויש לבדוק היטב מה התנאים, העמלות, ההחזרים והתקופה שמציעים לכם בלקיחת משכנתא. יש כל מיני סוגי משכנתאות, יש כאלה שניתן לסיים תוך 10 שנים ויש כאלה שניתן לפרוש ל-30 שנה. במידה ויש לכם את היכולת לצמצם את השנים ולסיים את המשכנתא בכמה שפחות שנים זו הדרך הטובה ביותר. במידה ויכביד עליכם לשלם סכום רב כל חודש תעשו חושבים עם עצמכם ותפרסו את המשכנתא כך שתוכלו לעמוד בהוצאות

הוסף תגובה