רוני חיון- שמשוניות או לא להיות

 

בשנים האחרונות שמשוניות תופסות מקום כפתרון אולטימטיבי עבור פרסום ושיווק, ממש כפי שפעם שלטי החוצות עמוד בראש הרשימה. הדפסה על שמשונית מתאפשרת בכול גודל, והיא אינה חייבת להיות ענקית, אם כי בהחלט יכולה להיות. עבור מי שאר מכיר, שמשונית משמשת עבור פרסום חיצוני ופנימי, כלומר ניתן להעמיד את השמשונית בתוך מבנה סגור (למשל עבור כנסים) ובאותה נשימה ניתן לעשות שימוש בשמשונית גם בחוץ ואף לאורך זמן, וזאת כי החומר ממנו עשויה שמשונית איכותית יודע לשמור על מראה חיוני, גם כאשר מדובר במגע ישיר וממושך עם קרני השמש וגם כאשר מדובר במגע ישיר עם טמפרטורות קיצוניות.

תלייה וניקיון

רוני חיון– היופי שבשמשונית הנו שניתן להעמיד אותה באופן פשוט ע"י תלייה עם חוטים, וזאת מבלי להתחייב לעמוד מבוטן או לחיבור לקיר. ע"י קשירה פשוטה ניתן לקשור שמשונית בין עצים, עמודים וכדומה, כך שגם ניתן לתלות ולהתחרט, וגם ניתן לתלות ולהעמיס חזרה כאשר הצורך הנו זמני. כמו כן גם אם השמשונית עומדת זמן ממושך בחוץ ומבקשים לחדש את המראה שלה, טוב לדעת שכל שצריך לעשות זה לשטוף אותה עם מים וסבון והיא חוזרת להיראות חדשה.

בחינה מקדימה

לרוב נהוג להדפיס שמשוניות על גבי חומר וניל מוחלק, וזאת כיוון שחומר זה ידוע כעמיד במיוחד. עם זאת בטרם משלמים עבור הדפסת שמשוניות, יש לוודא מאיזה חומר היא עשויה ויש לוודא שהיא מותאמת גם עבור עמידה בתנאי חוץ.

פורמט רחב

אחת מהאופציות האידאליות עבור הדפסת שמשוניות הינה הדפסה בפורמט רחב. מדובר בהדפסה שמתאפשרת ע"י דפוס דיגיטלי, שבין היתר גם יודע להדפיס שלטי חוצות, תמונות ענק, רולאפים ועוד. הדפסה זו מדפיסה כל פעם יחידה בודדת ומתאפשרת על מגוון חומרים. בכול אופן יש לבחון היטב את איכות החומר המודפס, וזאת על מנת להיות בטוחים שהמוצר שאתם רוכשים ישמש אתכם נאמנה לאורך זמן. כמו כן יש לבחור בבית דפוס שמתמחה בתחום, ואף יודע להציע שירותי גרפיקה איכותיים, ולו על מנת לחסוך בהוצאות ועל מנת לסדר את כלל הסידורים הנוגעים לדבר במקום אחד.

הוסף תגובה