שיחזור תמונות מנייד – האם זה אפשרי?

שיחזור תמונות מנייד – האם זה אפשרי?

כמה פעמים קרה לכם, שלחצתם על מחיקת תמונוה או סרטון בטעות? כמובן, אם מדוב על תמונה אחת, לא תכנסו ללחץ, אבל כאשר מדובר על מספר תמונות מסויים? או תמונות מאוד חשובות? סרטון, שהיה רק בטלפון שלם בזכרון? אז כמובן נכנסים ללחץ, ומתחילים לחפש המלצות ודרכים לבצע שחזור מידע.

ישנו מגוון רחב מאוד של פורומים, שאנשים נותנים המלצות ומחלקים טיפים. בחלק תמצאו המלצות על תוכנות ייחודיות עם יכולת לבצע שחזור, אחרים יתנו טיפים אך לבצע את זה ללא תוכנה וחלקם יגידו: "עזבו הכל ואל תנסו לעשות לבד כלום, לכו לאנשי מקצוע."

אז בואו נדבר על כל האופציות.
האופציה של ביצוע לבד את השחזור אפשרית, במקרה שיש לכם רקע טכני כלשהו אזבהחלט תוכלו למצוא מדריך לשחזור תמונות שנמחקו. לא בטוח, שהכל יעבוד ותקבלו את כל התמונות. לפעמים מצליחים לשחזר כמה מהן ולפעמים בכלל לא. במקרים האלו הדבר הכי מסוכן, שאפשר לגרום נזק  בלתי הפיך לכרטיס זכרון עקב בחירת אופציה לא נכונה ואז כבר לא יהיה ניתן לבצע שחזור כלל, אפילו לא במעבדה.
עכשיו נעבור על אפשרות שנייה, שהיא שימוש בתוכנות או אפליקציות למיניהן. קודם כל לרב אותם תוכנות או אפליקציות הן בתשלום וזה לא חיסרון היחיד, הרי אם תשלמו ולא תקבלו תמונות בחזרה, אז גם הכסף אבוד. בנוסף, במכשירים ללא רוט, התוכנות מסוגלות למחוק לגמרי את כל הנתונים וזה כבר לא צחוק. התוכנה משחזרת את הטלפון להגדרות היצרן, ואז מציגה הודעה שחא נמצאו תמונות כלל. 
עכשיו נעבור לאופציה המעודפת על כולן, זה לא להיכנס ללחץ אלא למצוא חברה, שמספקת שחזור מידע ושחזור תמונות שנמחקו. לאותן חברות בדרך כלל יש את הכלים הכי מתקדמים וגם טכנולוגיות המתאימות לבצע את השחזור הנדרש. כמו כן ברובם, הן לא לקחות תשלום אם השחזור לא הצליח. בנוסף, דבר אחד בטוח,שאנשי מקצוע לא יגרמו למכשיר שלכם נזק כלשהו. הם קודם בודקים באיזה נסיבות נמחקו התמונות ואם שחזור אפשרי, ורק אז מתחילים בשחזור ולא לפני שמעדכנים את הלקוח בממצאים.
דבר אחד, שלא הוזכר כאן במאמר,זה גיבוי שלפעמים נעשה במקומות אחרים, חוץ מזכרון של טלפון. לפעמים חברות תקשורת, שמספקות לכן שירותי תקשורת, מוציאים גם חבילות גיבויי, לפעמים אנשים עושים את הגיבוי באופן עצמאי וקפדני. כמובן שבמקרים, שנמצא הגיבוי הבעיה נפתר בקלי קלות, בעזרת שחזור גיבוי. הפעולה זו בדרך כלל אינה דורשת ידע וניסיון בתחום האלקטרוניקה. פשוט בעזרת הגיבוי מחזרים את הקבצים או תמונות לזכרון של טלפון ובעיה נפתרה.

הוסף תגובה