לשלוח לחברה מקצועית או לנקות לבד: כיצד לנקות שטיחים

לשלוח לחברה מקצועית או לנקות לבד: כיצד לנקות שטיחים

שטיחים מוסיפים לאווירה בבית ולכן ניתן לראותם בחדרים שונים בבית ולא רק בחלל הכניסה. השטיחים הם חלק בלתי נפרד מהבית, ולכן הם זקוקים לניקיון. בשונה מרצפה לא נקייה שאם לא נשטוף אותה נבחין מיד בלכלוך שטיחים מסתירים את הלכלוך עד שהוא הופך לשטוח.

 החובה לנקות.

אנחנו בוחרים שטיחים לבית לפי עושר הסיבים, היופי וגוונים. ככל שעובר הזמן השטיחים מאבדים את צורתם המקורית, ולכן מוטלת עלינו חובה לשמור על ניקיונם. שטיחים שאינם זוכים לטיפול מאבדים מהיופי ומהרעננות שלהם עד שניתן להבחין בפגיעה במראה שלהם מה שמצריך להחליפם. הליך ניקוי שטיחים עשוי למנוע מצב כזה, כי הניקוי מעלים את הלכלוך ומסיר כל פגם שפוגע במראה השטיחים.

 לבד או עם חברה?

כפי שנאמר מקודם, יש חשיבות רבה לנקות את השטיחים בין אם בצורה עצמאית או בעזרת חברה מקצועית. לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות. תחילה נסקור את הניקיון הבית ואחר כך נעבור לניקיון באמצעות חברה.

ניקוי שטיחים ביתי

ניקוי שטיחים ביתי אנו יכולים לבצע באופן עצמאי- יש בחנויות תכשירי ניקוי שונים לניקוי שטיחים. ניתן למצוא לא מעט חומרי ניקיון הדואגים לניקוי והסרת כל הלכלוך.לא כל תכשיר מתאים לשטיחים, ולכן כדאי לקרוא את ההוראות היטב כדי לא לגרום נזק.

 לפני שאנו בוחרים תכשירי ניקוי, כדאי להפוך את השטיחים על מנת להוציא מהם את כל האבק והלכלוך שהצטבר בין הסיבים.

 ניקוי שטיחים על ידי חברה מקצועית

מנגד, אם אין זמן לקנות חומרי ניקיון אפשר לשלוח את השטיחים לניקוי אצל חברה מקצועית. חברה מקצועית לניקוי שטיחים בעלת ניסיון תקפיד על העסקת צוות עובדים מקצועי ואמין כזה שיש ביכולתו להתמודד עם כל סוגי הלכלוך מקפה ועד דבק. חברה מקצועית תדע כבר מההתחלה איזה ציוד דרוש לצורך ניקוי שטיחים.

כמו כן, בשונה מניקוי עצמאי חברה מגיעה עם מכונות המתאימות לסוגים שונים של שטיחים- המכונות מוציאות מהשטיחים את כל הלכלוך. חברה מקצועית לניקוי שטיחים תעשה שימוש בחומרי ניקיון שונים משלנו על מנת להבטיח את ניקיון השטיחים.

הכתבה באדיבות מקצוענים 2000 – ניקוי שטיחים- אבק משאירים רק למתחרים

הוסף תגובה